Ga naar inhoud

Passat ook verkocht


kaal.nl

Aanbevolen berichten

Sorry hoor, maar van al dat gezeik over rottende focussen word ik wel een beetje moe! Ik heb bij elkaar 12 jaar Ford gereden en weet best wel waar ik op moet letten! Zo heeft ieder merk wel wat. Ik heb bijv. in een half jaar dat ik de passat had er bijna 1000 euro in gespendeerd. Dit was alleen om de mankementen te repareren!!! Je moet gewoon geluk hebben met een 2e hands auto, of je nou een lada koopt of een dikke mercedes! De Focus is gewoon een goede auto waar we nog jaren plezier van kunnen hebben!

Ik heb trouwens als hobbyautootje een geinige fiesta xr2i 110pk gekocht! Ik voel al een leuk project aankomen.

Mijn dank nog voor de vele positieve reacties en hopelijk tot snel!

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, maar van al dat gezeik over rottende focussen word ik wel een beetje moe! Ik heb bij elkaar 12 jaar Ford gereden en weet best wel waar ik op moet letten! Zo heeft ieder merk wel wat. Ik heb bijv. in een half jaar dat ik de passat had er bijna 1000 euro in gespendeerd. Dit was alleen om de mankementen te repareren!!! Je moet gewoon geluk hebben met een 2e hands auto, of je nou een lada koopt of een dikke mercedes! De Focus is gewoon een goede auto waar we nog jaren plezier van kunnen hebben!

Ik heb trouwens als hobbyautootje een geinige fiesta xr2i 110pk gekocht! Ik voel al een leuk project aankomen.

Mijn dank nog voor de vele positieve reacties en hopelijk tot snel!

Mvg Robin

 

suc 6

Snap niet dat je na 12 jaar ford lijden het lef hebt dan een Passat 6 cilinder te kopen en dan zeuren dat je een rooitje hebt uitgegeven na een half jaar.koop dan een 1600 of 1800 dan had je dat niet.Maar je wilt het uiterste en dat kost geld laat je anders een goed informeren..En er is geen gezeik dat is denk werk en tips dat je er op moet letten..Maar ben blij voor je met je ford..

Mijn vader heeft ook een ford best dingetje een blauwe dexta.staat altijd voor de kar met hooien..Voor de rest is mijn mening dat ford geen auto is maar een trekker blijft.Net zo als dat je op gas niet moet rijden dat is gemaakt om te koken.Dat noemen ze stand punten in het leven.En dus mijn stand punt..Pik het of niet ik denk nu eenmaal zo en laat het je nu na deze tekst van jou wel evenweten.Mazzels :slotje:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me het punt van kaal.nl wel voorstellen. Ik rij nu anderhalf jaar in mijn V6 en heb al zo'n €4.000,- naar de garage gebracht in 15.000 km. Nu hoor je mij daar niet over zeuren, want ik breng 'm naar een dealer en zal dus best een stuk goedkoper uit kunnen zijn bij een gewone vakgarage. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat om de vele keren dat je voor verrassingen staat. En of die nu 1000 of 50 euro kosten doet er niet zoveel toe i.m.h.o...

Gelukkig begint het er in mijn geval op te lijken dat ik het ergste wel gehad heb, maar zo'n V6 4Motion is toch behoorlijk kwetsbaar en gevoelig voor achterstallig onderhoud. En omdat een V6 nu eenmaal niet goedkoop is in onderhoud, zijn er naar mijn idee relatief veel op de markt waar mee gerotzooid is of waar op het onderhoud bespaard is. Als je dus zo'n auto koopt, ben je continu bezig de achterstand in te lopen.

Maar het rijplezier maakt het voor mij wel weer goed :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho even blauweikel,ik ben absoluut niet aan het zeuren over mijn passat!

Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n heerlijke auto gehad en zal nog lang terugdenken aan mijn V6! Wij zijn echter op het punt gekomen dat we nu 2 auto's moeten gaan rijden. Om naast een passat V6 ook nog een andere auto te gaan rijden wordt het wel heel duur!!! We zijn allemaal niet zo vermogend als jij! Ik ben benieuwd wat je vrouw ervan vind om zoveel geld in je passat te pompen terwijl je een kind hebt en een kleine op komst!

Ik heb al vaker gemerkt dat je nogal 'gewaagde' uitspraken doet hier op het forum en ben van mening dat mensen zoals jij de gezellige sfeer hier op het forum naar beneden haald!!! Respekteer de mening van andere mensen of laat je opmerkingen voortaan achterwege! Met ontzettend vriendelijke groet Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals veel suc6 met de bandjes/en de ford

Naam is btw Blaauwwiekel.

Gewaagd vind ik als ik een scheet laat terwijl ik aan de schijterij ben..das lef tonen..Ps vrouwtje is dol op me en vind het zelf ook leuk. Ik kan ook niet alles betalen en daarom rijd ik vw en geen mercedes.En daar komt bij ik heb maar 1 auto jij 2 ik kan me niet veroorloven om 2 te rijden..Maar de Passat kan eerst niet weg.heb er teveel aan gedaan met mijn eien handjes om hem zo te krijgen hoe hij is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk om de hartslag heren!

 

Als hij nou blij is met zn ford, laat hem toch lekker!

Wens hem een fijne tijd met zn ford en laten we hopen dat hij bij zijn keus blijft en hiermee geen nare ervaringen krijgt.

 

 

Nogmaals denk om het hart en de bloeddruk, er zijn wel ergere dingen om je druk om te maken. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaha Ik kan er alleen maar om lachen .... :):mrgreen: Maar ik ben ABSOLUUT niet van de Fordjes.... maar des al niet te min zijn het 'misschien' goede autos?!!!!

 

Maar ik kan beide meningen voorstellen.... ;) maar....Passat 4ever.....

 

Blauweeikel???? hahaha wat grappig.... is wel leuk gevonden van de Kale...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robin veel plezier met je Ford.

Heb zelf ook Ford (en Opel en Peugeot en Skoda en Mercedes en Nissan en Mazda) gereden. Allemaal merken waar niks mis mee is.

Andere merken afzeiken zal ik niet op voorhand doen maar je kan natuurlijk met een merk een negatieve ervaring hebben en dan nog is zo'n merk dan niet meteen slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic:

Vroeger had je het merk Simca. Roestten nog erger dan een alfasud. Als je er daar één van kocht, wist je zeker dat je problemen kon krijgen. Maar dat probleem bestaat niet meer. Zelfs Opel Astra's type A roestten niet allemaal bij de achterspatborden. Bij Ford Focus kan het zijn dat er slechte exemplaren tussen zaten, hoewel mijn ervaringen goed zijn. Maar in dat geval is het gewoon een kwestie van goed opletten.

Hoe dan ook, iemand moet door omstandigheden zijn echte liefhebbersauto (zijn passat V6) verkopen, dat is stomweg balen. Laten we als echte autoliefhebbers hem dan ff een steuntje in de rug geven...

 

Ik heb trouwens als hobbyautootje een geinige fiesta xr2i 110pk gekocht! Ik voel al een leuk project aankomen.

Mijn dank nog voor de vele positieve reacties en hopelijk tot snel!

Mvg Robin

Een XR2i? Jetzt bin ich gespannt! Als hobbyauto, betekent dat dat 'ie nog opgeknapt moet worden of dat je 'm wilt gaan opleuken? Ik ben wel benieuwd naar fotootjes eigenlijk! :hint:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier met je nieuwe auto!

 

Ik heb m'n V6 ook weg gedaan doordat ik veel meer kilometers ging rijden. Vind ik nog steeds jammer, zeker omdat het m'n eerste autootje was.

 

Volgende auto voor mij wordt waarschijnlijk een Focus ST... :D dat ding met die 2.5 Turbo van Volvo onder de kap 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ V6-4motion: Ik heb pas een focus st uitgelijnd en ietwat langere proefrit ermee gemaakt :mrgreen: tjesus wat zin die dingen snel joh! en dan dat geluid dat ze maken.....heerlijk! Ik ben blij dat je mijn argument om de V6 te verkopen een beetje kan begrijpen!

 

@ 3V: Het is een fiesta xr2i uit 1990 met HEEL WEINIG ROEST en is een potentieel hobbyproject! De auto heeft 155000 km gelopen en motorisch is ie gewoon goed! Maandag even uitlijnen want het stuur staat iets scheef. Ik pb je wel een keer met foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ V6-4motion: Ik heb pas een focus st uitgelijnd en ietwat langere proefrit ermee gemaakt :mrgreen: tjesus wat zin die dingen snel joh! en dan dat geluid dat ze maken.....heerlijk! Ik ben blij dat je mijn argument om de V6 te verkopen een beetje kan begrijpen!

 

Precies om die reden wil ik hem hebben, ligt super op de weg, bloedsnel en dat geluid.. 5-cilinders :wohow: Heb er al vaker mee gereden en ben nog geen auto tegen gekomen in die klasse die ik beter vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 3V: Het is een fiesta xr2i uit 1990 met HEEL WEINIG ROEST en is een potentieel hobbyproject! De auto heeft 155000 km gelopen en motorisch is ie gewoon goed! Maandag even uitlijnen want het stuur staat iets scheef. Ik pb je wel een keer met foto's!

Is goed, je weet me te vinden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden