Ga naar inhoud

Is er ook iets om je hemel bekleding schoon te maken


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Geloof me, als je APC hebt geprobeerd ga je niet meer met groene zeep aan de gang :wink:

 

Het is bij Leko en Carclean verkrijgbaar, je kunt het in eerste instantie verdunnen 1:10 mocht dat niet goed genoeg zijn kun je nog 1:4 verdunnen

 

Een gallon (bijna 4 liter) kost 22,50 euro en daar maak je dus ruim 40 liter schoonmaakmiddel mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders even met remreiniger doet ook wonderen haal ik ook nog wel regelmatig vette vingers van de bekleding af.

 

Neem aan (sorry als het een domme vraag is, ben niet zo'n schoonmaker, dat je dat niet gebruikt op stoffen bekleding???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zal dat niet gaan..Zolang het niet poly gedragen is kan het best en zelfs dan nog wel maar niet te hard boenen..

Ik deed bij meubels en heel veel stof en leer reinigen met benzine.daarna weer even voeden en geen probleem.Maar weet wel waar je dit op doet,UUiteraad kan dit niet op alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me, als je APC hebt geprobeerd ga je niet meer met groene zeep aan de gang :wink:

 

Het is bij Leko en Carclean verkrijgbaar, je kunt het in eerste instantie verdunnen 1:10 mocht dat niet goed genoeg zijn kun je nog 1:4 verdunnen

 

Een gallon (bijna 4 liter) kost 22,50 euro en daar maak je dus ruim 40 liter schoonmaakmiddel mee!

 

:thanks: Quincy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen remmenreiniger voor mij en ook geen benzine :roll: Zal lekker ruiken... nee laat mij maar lekker aan de APC :angel:

 

Mijn vrouw gebruikt dat ook om de douche schoon te maken, de bank schoon te poetsen als ons dochtertje heeft geknoeid etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem aan (sorry als het een domme vraag is, ben niet zo'n schoonmaker, dat je dat niet gebruikt op stoffen bekleding???

 

is natuurlijk geen domme vraag maar op bekleding heb ik er nog geen problemen mee gehad.

 

Waarom zal dat niet gaan..Zolang het niet poly gedragen is kan het best en zelfs dan nog wel maar niet te hard boenen..

Ik deed bij meubels en heel veel stof en leer reinigen met benzine.daarna weer even voeden en geen probleem.Maar weet wel waar je dit op doet,UUiteraad kan dit niet op alles

 

Benzine ben ik ook niet echt een voorstander van nogal penetrante geur.

Wat je al zegt nooit met remreiniger op kunstof komen dat gaat niet goed, tenzij je dit moet lijmen is het perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden