Ga naar inhoud

Another Carglass story


JoMe

Aanbevolen berichten

Toen ik de auto net een dag had PATS een steentje tegen de ruit! Meteen was de ster zichtbaar en ik had het goede voornemen om er een sticker op te plakken (liggen standaard in de auto). Maar helaas een kleine 200 meter verder vond de ster het nodig om te promoveren tot scheur. Dit betekende dus een nieuwe vooruit.

 

Volgens de verzekeringsmaatschappij kon ik dit bij Carglass of de Glasgarage laten doen. Helaas dus de keus voor Carglass gemaakt (het was in januari goed gegaan dus waarom nu niet?). Ze zouden eerst vorige week bij kantoor de ruit vervangen maar helaas regende het toen dus de afspraak werd verzet naar gisteren. Gelukkig prachtig weer dus ik kon eindelijk van die scheur verlost worden.

 

Zelf had ik een afspraak dus ik kon niet wachten tot de man de ruit erin had zitten dus heeft hij de sleutel bij de receptioniste afgegeven. Toen ik vanochtend eens goed ging kijken zakte mijn broek er vanaf.

 

Als eerste zag ik wat kleine krasjes op de raamstijl die er eerder nog niet zaten :x (ik weet het, het is klein maar zit er toch!) Verder naar beneden zitten ook nog miniscule krasjes..

1901fb.jpg

 

Vervolgens even verder kijken zag ik dat de afdekstrip los zat. Ik dacht eerst dat hij niet goed geklemt zat dus ik probeerde hem terug te drukken. Heeft die knakker gewoon de onderste strip mee los getrokken en niet weer vastgezet. :evil:

mvnss5.jpg

 

Dan ga je natuurlijk heel grondig kijken en ontdekte ik :censor: ook nog dat er kit aan de binnenkant van de stijl zit op de bekleding! :twisted:

i3rlow.jpg

 

Dus vanochtend maar op hoge poten naar Carglass en daar een hoop stennis lopen schoppen. Ze wilden er eerst niet aan dat de krassen en de losse strip door hun kwamen. Toen hadden ze poppen aan het dansen!!

 

Uiteindelijke resultaat: de strip word weer vastgezet, voor de kap aan de binnenkant van de raamstijl word een nieuwe besteld en de buitenzijde wordt opnieuw gespoten. (Dat laatste kwam wel goed, wordt meteen het deukje eruit gehaald)

 

Al me al komt het wel weer goed, denk ik. Maar je hebt er wel weer een hoop werk van.

 

Dus nogmaals een waarschuwing, wanneer je het niet door Carglass hoeft laten doen ga dan naar een ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carglass zuigt !

 

Onbekwame slagers zijn het daar. Niets ten nadele van slagers overigens.

 

Er komt bij mij geen Carglass medewerker meer binnen 5 meter van de auto.

 

En als je het alleen om het verlaagde eigen risico gaat: www.autoruitexpress.nl , geen eigen risico bij vervanging van je ruit. Dit bedrijf heeft de voorruit van onze Polo vervangen, komen bij je thuis wanneer het je uitkomt. Prima geregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit eens een sterretje laten repareren bij de Carglass. Bij thuiskomt geconstateerd dat er een paar deukjes in de achterklep bij gekomen waren.

 

Uiteindelijk is er een "onafhankelijke" expert bijgekomen en volgens hem was het onmogelijk dat de deuken tijdens het verblijf bij Carglass waren ontstaan. Bewijs maar eens dat ze er niet in zaten voordat je de auto wegbracht. Ik ga ook nooit meer naar Carglass.

 

Gelukkig is het voor jou een stuk beter afgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs ook mijn voorruit laten vervangen. Gewoon bij de dealer laten doen en hun de regeling van carglass voorgelegd. Toen hebben ze mij eenzelfde deal aangeboden, eigen risico € 75,-. Verder perfect geregeld door de dealer.

Net 3 weken daarvoor door Carglass hier voor de deur een sterretje laten repareren, gelukkig is dat toen wel netjes gebeurd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden