Ga naar inhoud
  • 0

zekering 12V aansluiting achterin middenconsole


Jasper

Vraag

Hallo,

 

Weet er iemand waar de zekering van de achterste 12V aansluiting van de middenconsole zit? Dus de aansluiting voor de achterpassagiers.

 

Ben al aan het zoeken geweest, staat niet in instructieboekje of zekeringkaart.

 

Gr. Jasper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij doet de 12v in de middenconsole het ook niet. De 12v lag helemaal uit de houder. Bij het monteren kortsluitng gemaakt maar nergens een defecte zekering te vinden. Zelfs de VW Dealer was van mening dat het gewoon in de zekeringkast moest zitten.

 

Gelukkig hier wel de oplossing gevonden met duidelijkfoto's

 

Bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn zekering is waarschijnlijk ook kapot. Nu wil ik de kap onder het stuur los halen maar ik heb echt geen idee hoe dit moet. Ik heb de twee schroeven aan de zijkant los gedraaid. Waarschijnlijk moet ik nog een aantal andere ook los draaien alleen ik kan deze niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geweldig Jasper. Ik was ook naar deze zekering op zoek en was de middenconsole al aan het demonteren om de kabel te volgen. Het paneel onder het stuur had ik ook al weg toen dacht ik laat ik eens op internet zoeken. En bingo. Door dit topic had ik hem verder zo gevonden. Moeilijk daarna nog de zekering te pakken te krijgen totdat ik er achter kwam dat ik met beide (grote) handen ergens om iets heen kon en zo met een vinger van elke hand de zekering er uit kon trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook van mij een bedankje voor deze draad. Het is misschien alweer een poosje geleden sinds de laatste post op dit topic, maar het is toch weer nuttig geweest voor mij.

Ook ik was deze zekering volledig kwijt. Tot ik de zoekfunctie op ons forum gebruikte. :mrgreen:

 

Ik heb een 12v.dubbele USB aansluiting in het kapje gemaakt naast de sigaretten-aansteker. Daarbij de die aggunebbus klap constructie van de sigaretten aansteker verwijderd. 

Die (lekkere dikke) 12 volt aansluiting heb ik gebruikt voor een USB aansluiting zodat deze gebruikt kan worden door de kinders om al hun mobiele apparaten op te laden.(foto's volgen)

Maar na aansluiting gaf die dikke lead draad geen prik, dus de zoektocht begon. En zoals gewoonlijk, bood ons forum weer uitkomst ! Blijft toch leuk hé.. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden