Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Goedemorgen,

Wie weet of een B7 deur in een B6 past. Vrouwlief heeft verloren van een zuil in een parkeergarage...  😥

Mijn B6 is een variant van 2009, het gaat om de linker voordeur. Zouden mijn binnenpaneel en stekker verbindingen ook over te zetten zijn?

Bedankt! Gr Harmen 

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Heb je überhaupt al gekeken of de carrosserie lijnen wel overeen komen, en er zijn hier vroeger wel B7 binnen panelen op een B6 deur geplaatst, maar daar moesten aanpassingen voor gedaan worden, dus denk niet dat dit gaat lukken. 

• 0
Geplaatst

B7 panelen passen in een b6 inderdaad, je dient alleen rekening te houden met de carrosorie vorm sedan/station.

Tevens dien je bij zowel de voor als achter panelen een blindnagel in je deur te plaatsen om alles fatsoenlijk te monteren. En je kan de draadboom van je b6 paneel in de b7 paneel klikken werkt 1 op 1, ook moet je het kapje waar je tankdop en klep ontgrendeling zit los maken en op het b7 paneel plaatsen ;)

Recent nog bij @StyloM b7 panelen in zijn b6 geplaatst

• 0
Geplaatst

@Rampie95 de TS wil volgens de vraagstelling zijn volledige deur wisselen met die van een B7 (waarom geen nemen van een 3C is nog even een raadsel), en daar dan zijn origineel 3C binnenpaneel op monteren.

Een B7 paneel past inderdaad qua vorm op een 3C paneel op een paar bevestigingspunten na. Dus zal dit omgekeerd ook het geval zijn.

De B7 spiegel past op een 3C deur dus dit zal omgekeerd ook het geval zijn. 

Qua carroserielijnen weet ik het niet zo goed, maar kan goed dat daar verschil op zit. 

• 0
Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties.

Ik kon in Nederland geen fatsoenlijke deur vinden voor een B6 in mijn kleur, maar wel wel één voor een B7. Vandaar mijn vraag. Ik was altijd in de veronderstelling dat een B7 alleen aan de voor- en achterzijde gefacelift was maar hier is daar twijfel over. Omdat de deurpanelen etc ook aangepast moeten worden zoek ik verder naar een B6 deur. Waarschijnlijk heb ik in Duitsland een mooi exemplaar gevonden. 

Vr gr. 

• 0
Geplaatst

Het wisselen van B6 deur naar een B7 deur is zeker geen 1  2tje, dus blijven zoeken naar een B6 deur. 

• 0
Geplaatst

Als je er niet uit komt geef dan gerust de kleurcode door en dan zoeken we even met je mee 👊🏻

• 0
Geplaatst

Via de onderdelen lijn, Ebay etc nog niet gelukt. Het gaat om de kleur LK7X. Mocht je nog andere connecties hebben dan houd ik me aanbevolen. 👍

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden