Petroman Geplaatst 21 april, 2023 Rapporteer Geplaatst 21 april, 2023 Nu we dus een Passat GTE hebben kunnen we ook wat extra's gebruiken. We zoeken: 1) laadkabel type 2 voor een openbare laadpaal 2) thuis muur laadstation, 3 fase met 5mtr kabel Mocht iemand die over hebben of ergens ter overname weten graag pm.
0 Petroman Geplaatst 9 juni, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 juni, 2024 Passat GTE - Discover pro - POI importeren Ik zet mijn vraag maar even onder dit topic hoewel het natuurlijk ook elders kan. Ik mis in de discover navigatie de flitspalen. de vraag is daarom: kan je een eigen POI bestand met flitspalen importeren? En hoe werkt dit dan en waaraan moet de POI file voldoen ? Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar om nu 5 pagina's te gaan doorspitten vond ik een soort van overkill (lees luiheid) Misschien een meteen een idee om er een howto van te maken als iemand een uitleg heeft en dan ook POI's te delen? Als dat kan qua copyright etc.
0 wulfke Geplaatst 9 juni, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 juni, 2024 @francisco heeft het volgens mij op zijn systeem draaiende
0 Petroman Geplaatst 9 juni, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 juni, 2024 Ik had het inderdaad ergens gelezen maar als dat dan ergens tussen de vele berichten staat vind je het niet meer terug. Ik in ieder geval niet.
0 wulfke Geplaatst 9 juni, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 juni, 2024 In zijn persoonlijk topic had hij er iets over laten vallen.
0 francisco Geplaatst 12 juni, 2024 Rapporteer Geplaatst 12 juni, 2024 Door drukte ben ik wat minder actief op het forum, ik wilde nog een How-To maken. Voor de POI files heb ik kleine onkosten (10,- ) moeten maken maar je kunt dit hier vinden: https://www.scdb.info/plugin-vw/ Installatie stappen: https://www.flitspalen.nl/installation-vw/ Race save and have fun 2
0 Petroman Geplaatst 5 oktober, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 oktober, 2024 (aangepast) Dus lid geworden van flitspalen.nl en bestand gedownload. USB stick geformatteerd (FAT32)> resultaat: kan geen bestanden vinden. SD kaartje geformatteerd > resultaat: kan geen bestanden vinden. De map PersonalPOI plus metainfo bestand staan in de root van de media dragers. Wat gaat er fout? USB poort in middenconsole en bij tel. vak gebruikt en SD slot1. Beide worden wel gezien, sterker nog bij SD slot komt de melding gereed voor installatie tevoorschijn. Als ik dan via het menu Mijn persoonlijke POI wil updaten gebeurt er dus niks. SD is overigens een microSD in een houder. Heeft iemand die deze bestanden ook gebruikt een idee? ======================== Update: Je moet ook kunnen lezen... Ik had ondanks alle voorzorgen toch de verkeerde map gebruikt, dus niet voor de discover pro versie 2. Nu dus wel een update kunnen uitvoeren en daarna bij de instellingen nog de gewenste opties aanzetten. Voor de na-apers: je kan dus gewoon een micro SD kaartlezer gebruiken 5 oktober, 2024 aangepast door Petroman
0 Petroman Geplaatst 17 oktober, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 oktober, 2024 Dus POI zijn wel te zien in hoofdmenu maar niet tussen de tellers. Klopt dit ? Ander niet gerelateerd teller dingetje: Mijn tellers werden kleiner bij de navigatie stand. Werden, want sinds een twee tal weken doen ze dat niet meer. Volgens mij was dat ergens een menu instelling maar die kan ik niet meer terugvinden. Iemand die dat zo uit zijn/haar hoofd kan oplepelen?
0 Diver Geplaatst 17 oktober, 2024 Rapporteer Geplaatst 17 oktober, 2024 Zojuist, Petroman zei: Dus POI zijn wel te zien in hoofdmenu maar niet tussen de tellers. Klopt dit ? Ander niet gerelateerd teller dingetje: Mijn tellers werden kleiner bij de navigatie stand. Werden, want sinds een twee tal weken doen ze dat niet meer. Volgens mij was dat ergens een menu instelling maar die kan ik niet meer terugvinden. Iemand die dat zo uit zijn/haar hoofd kan oplepelen? @wulfke
0 wulfke Geplaatst 17 oktober, 2024 Rapporteer Geplaatst 17 oktober, 2024 Wanneer je kaartweergave tussen de tellers aan hebt staan dan even op het stuur de OK toets indrukken. 2
0 Petroman Geplaatst 17 oktober, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 oktober, 2024 Top, het werkt weer.
Vraag
Petroman
Nu we dus een Passat GTE hebben kunnen we ook wat extra's gebruiken.
We zoeken:
1) laadkabel type 2 voor een openbare laadpaal
2) thuis muur laadstation, 3 fase met 5mtr kabel
Mocht iemand die over hebben of ergens ter overname weten graag pm.
36 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten