AJV Geplaatst 12 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2022 Ik zou een VW touch climatronic plaatsen in mijn Passat. Onderdeelnr. 5NA907044AJ Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben benieuwd wat er ingeleerd moet worden? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 12 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2022 (aangepast) Als je eerst de oude uitleest, weet je vaak wat er in de nieuwe moet. Dan kijken of alles werkt, van daar verder. 12 mei, 2022 aangepast door Diver 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 12 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2022 Iets staat me bij dat het wel zou moeten werken maar dat er een issue was met het clima paneel achteraan dat dit er niet goed mee samen werkt en dat dit ook moet vervangen worden en dat er een extra LIN draad moest getrokken worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jaap Geplaatst 12 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2022 Hier heeft Masterturk 1 in gebouwd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 17 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 mei, 2022 @AJV ik heb het gedaan in mijn tiguan en in een golf7 ingebouwd en het werkt perfect. moest wel iets coderen enter 08 air-conditioning code, after installation, no cooling, the last set of codes change 22or26 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 17 mei, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 mei, 2022 @Diver, @wulfke , @jaap, @ferre, dank voor jullie input. Een dezer dagen naar Matthijs om hem in te leren. Het resultaat volgt laterl. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 18 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 18 mei, 2022 Op 12-5-2022 om 21:56, wulfke zei: Iets staat me bij dat het wel zou moeten werken maar dat er een issue was met het clima paneel achteraan dat dit er niet goed mee samen werkt en dat dit ook moet vervangen worden en dat er een extra LIN draad moest getrokken worden. Klopt Het probleem is al je een paneel pakt zonder stuurverwarming of zetel ventilatie dan kan je u 3zone niet bedienen en zien op u discover. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 8 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 juni, 2022 Vanavond door @Vdub de climatronic gemonteerd en ingeleerd! Ben er blij mee! Dank voor je hulp Matthijs! 5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 8 juni, 2022 Strak hoor 👌🏼😎 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 9 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 9 juni, 2022 (aangepast) 10 hours ago, AJV said: Vanavond door @Vdub de climatronic gemonteerd en ingeleerd! Ben er blij mee! Dank voor je hulp Matthijs! Netjesss 👌 Werkt het prettig zo'n touch climatronic? Owwww en was het plug en play...(op het coderen na dan) of moest je inderdaad wat @wulfke al zei een extra draad trekken? 9 juni, 2022 aangepast door Thijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 9 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 9 juni, 2022 Waarschijnlijk geen extra draad, het issue waar ik het over had was blijkbaar bij een GTE versie B8 waar de dingen blijkbaar net iets anders in elkaar zitten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 9 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 juni, 2022 @Thijn, klopt wat @wulfkeal,schreef, het was niet nodig om een extra draad trekken.Het is plug, coderen en play. Ik weet niet wat vdub allemaal gecodeerd heeft, in het begin wat foutcodes, omdat de compressor van de airo niet aangezet werd. Maar hij heeft het opgelost. Mijn eerste indruk over de werking is prima, maar ik ik heb pas 15 km met de nieuwe climatronic bediening gereden😀 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 9 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 9 juni, 2022 1 hour ago, AJV said: @Thijn, klopt wat @wulfkeal,schreef, het was niet nodig om een extra draad trekken.Het is plug, coderen en play. Ik weet niet wat vdub allemaal gecodeerd heeft, in het begin wat foutcodes, omdat de compressor van de airo niet aangezet werd. Maar hij heeft het opgelost. Mijn eerste indruk over de werking is prima, maar ik ik heb pas 15 km met de nieuwe climatronic bediening gereden😀 ziet er in elk geval wel tof uit zo. en qua werking doelde ik meer op het reageren van de tiptoetsen. Maar denk dat ik deze ook maar ga toevoegen aan het "to-do" lijstje 😇 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 10 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2022 @thijn, gister nog even met de tiptoetsen geoefend, maar het bevalt me heel erg mee, ik ervaar niet wat sommige autojournalisten melden, dat het niet prettig werkt. En anders kan ik het via het scherm nog regelen. Mijn conclusie tot nu, werkt prima, en ik vind het een hele mooie aanvulling in mijn interieur. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 10 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2022 55 minutes ago, AJV said: @thijn, gister nog even met de tiptoetsen geoefend, maar het bevalt me heel erg mee, ik ervaar niet wat sommige autojournalisten melden, dat het niet prettig werkt. En anders kan ik het via het scherm nog regelen. Mijn conclusie tot nu, werkt prima, en ik vind het een hele mooie aanvulling in mijn interieur. Super tof dit. Waar had je deze climatronic vandaan? als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 10 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juni, 2022 @Thijn, je heb pb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ferre Geplaatst 15 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 15 juni, 2022 Ziet er top uit 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 27 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 27 juni, 2022 On 10-6-2022 at 14:58, AJV said: @Thijn, je heb pb. Thx, Ik heb er ook maar ene besteld, alsmede het afdek frame. Ben benieuwd wanneer het binnen is. 👌 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 27 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 juni, 2022 4 uren geleden, Thijn zei: Thx, Ik heb er ook maar ene besteld, alsmede het afdek frame. Ben benieuwd wanneer het binnen is. 👌 Super, hopelijk snel binnen, en dan zien we de foto's wel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 27 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 27 juni, 2022 29 minutes ago, AJV said: Super, hopelijk snel binnen, en dan zien we de foto's wel! uiteraard, zullen die weer gedeeld worden. 👌 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 29 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2022 @AJV nou ik heb de clima binnen 👌🏻 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 29 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2022 Super, en nu snel inbouwen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thijn Geplaatst 30 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 30 juni, 2022 (aangepast) 8 hours ago, AJV said: Super, en nu snel inbouwen! Het afdek frampje nog nie binnen nie 😇 Ennnn ben er nog niet achter wat er allemaal gecodeerd moet worden... Kan nog niks op het worldwideweb vinden. Kan natuurlijk mijn huidige clima uitlezen, kijken wat er aan en uit staat. Maar is dat voldoende😇 Ik zal eens horen aan @Vdub wat hij gecodeerd heb.@vdub @Vdub Kan jij mij misschien vertellen wat je allemaal hebt moeten coderen? 30 juni, 2022 aangepast door Thijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 AJV Geplaatst 1 juli, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2022 Je kan ook zonder afdekraampje rijden…..😀 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 juli, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2022 Op 30-6-2022 om 06:59, Thijn zei: Het afdek frampje nog nie binnen nie 😇 Ennnn ben er nog niet achter wat er allemaal gecodeerd moet worden... Kan nog niks op het worldwideweb vinden. Kan natuurlijk mijn huidige clima uitlezen, kijken wat er aan en uit staat. Maar is dat voldoende😇 Ik zal eens horen aan @Vdub wat hij gecodeerd heb.@vdub @Vdub Kan jij mij misschien vertellen wat je allemaal hebt moeten coderen? ik heb gewoon de coding van de oude overgenomen, let wel, je moet ook de compressor-run-in doen, zodra je wisselt van paneel doet je airco het NIET meer. Zodra de compressor-run-in voltooid is werkt je airco weer, OOK even gauw je oude terugzetten heeft geen zin, ook daar moet je de run-in weer doen 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mikeske Geplaatst 24 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2023 Iemand een adresje voor zo een clima ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
AJV
Ik zou een VW touch climatronic plaatsen in mijn Passat. Onderdeelnr. 5NA907044AJ
Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben benieuwd wat er ingeleerd moet worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites
34 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten