Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het slot ziet er in mijn opinie niet uit, dat het zo niet zou lukken. Heb je spanbanden met ratel gebruikt? Ze moeten echt goed strak aangetrokken worden.

Geplaatst

Hier wel Amersfoort, maar die slotbouten zijn allemaal iets anders.

Warm stoken en met een moker de dop stevig in de groef rammen, en daarna andere slotbouten of gewone erop.

Geplaatst (aangepast)

Ik weet dat de VW dealer een doosje heeft met al die verschillende doppen, ben die speciale dop een keer kwijt geweest en heb die 4 anti diefstalbouten bouten bij een klantvriendelijke dealer in Zutphen voor de deur verwijderd met hun doppendoosje en meteen 4 gewone bouten erin gedraaid. 

Het is moeilijk in te schatten maar met een goede dop zou die toch wel los moeten komen.....

aangepast door Willem nunspeet
Geplaatst

De dealer en de banden boer hebben niet direct tijd.
Net maar 3 zomerbanden terug geplaatst.
En een afspraak gemaakt om alle banden om te wisselen en gewone bouten te monteren.

Dank iedereen voor de tips

• 2 weeks later...
Geplaatst

Vandaag bij de dealer de wielen laten wisselen en de slotbouten laten vervangen door normale bouten.

Nu maar hopen dat het dieven gilde stilletjes aan mijn huisje voor bij gaat...

Geplaatst
14 hours ago, guidoscm said:

Vandaag bij de dealer de wielen laten wisselen en de slotbouten laten vervangen door normale bouten.

Nu maar hopen dat het dieven gilde stilletjes aan mijn huisje voor bij gaat...

Wees er maar zeker van dat de dievengilde goed voorbereid te werk gaat. Als ze je velgen willen zijn ze al lang geleden eens komen kijken of er slotbouten op zitten en indien ja welke adapter ze nodig hebben. Zodra ze eraan beginnen zijn ze met 2 man in minder dan 5 minuten met de boel verdwenen. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden