Ga naar inhoud

Auto vies ?


Jee13

Aanbevolen berichten

oké hier de mijne dan voor zover het te zien is, want mijn auto is al bruin.

de reden dat mijn nummerborden enigszins te lezen zijn is omdat ik gisteren in België van de politie de volgende keuze kreeg, of mijn nummerborden leesbaar maken of een boete van €50,- ik heb geopteerd voor keuze 1 :wink:

Het was wel terecht aangezien de nummers echt niet meer te lezen waren.

 

ohwja mijn auto is vorige week voor het laatst gewassen :shock:

post-2354-1423822430,9242_thumb.jpg

post-2354-1423822431,0492_thumb.jpg

post-2354-1423822431,143_thumb.jpg

post-2354-1423822431,2367_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mickey: Je had toch chromen spiegelkappen?? :wink:

 

vorige week nog wel, nu ben ik een beetje in de war :?:?

morgen even heel lang met de hogedrukspuit van de wasserette uitleven op de auto, de heeft nl. meer druk dan mijn eigen, dan voorzichtig en met heeeel veeel water wassen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even een foto van onze auto kunnen nemen. Auto is al bijna 2 maanden niet meer gewassen, bovendien afgelopen week zo'n 1000 km door NL gereden van familie naar familie. Gisteren zelfs bij een bruiloft geweest met deze 'schone wagen' :embarassed::lol:

 

Het goede nieuws is dat de lekkage is verholpen, althans volgens de garage. Morgen eerst een emmer water er tegenaan en als er geen druppels door de deur naar binnen komen gaat hij meteen weer door de wasstraat.

post-3037-1423822438,7988_thumb.jpg

post-3037-1423822438,8456_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas als je tekst in het vuil schrijft zie je hoe vies hij is

Lekker voor krassen op de lak...

 

hmm, als je hier al krassen van krijgt... ik begrijp dat ik hardnekkige vlekken niet met jif en een schuursponsje moet verwijderen, maar ik ben nu ook weer niet zo zuinig op me wagen dat er niets meer mag. Overigens is tie vandaag weer door de wasstraat gegaan (wel eentje met lappen ipv borstels) en hij is weer echt goed wit. Ik zal morgen eens van dichtbij kijken of ik de 'vies' krassen zie. Als ze er zijn, dan vallen ze in het niet bij alle overige krassen trouwens die ik gratis bij de auto kreeg :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wel wat Matthijs zegt :wink: Je tekent gewoon letters op je wagen maar deze is erg vies daardoor krijg je zeker weten krasjes...

 

Dat je door de krasstraat bent geweest zegt ook al genoeg...ook daar krijg je enorm veel krassen, zet maar eens een keer een bouwlamp op je auto en zie hoeveel krassen je hebt...

 

Ik heb ooit een keer een Rover 75 gepoetst, deze wagen ging alleen maar door de wasstraat :embarassed:

Diversen019.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt nog mee. Afgelopen week in Polen geweest en auto was echt pikzwart. Zat bijna 1 mm pekel achterop. De velgen waren zwart, maar door vochtige weer in NL waren ze alweer voor de helft zilverkleurig.

Thuis meteen de hogedruk erop. Viel zelfs nog een stuk pekel van de uitlaat van zo'n 15 bij 10 cm. Bleef keurig in vorm.

M'n vrouw had het ook over de wasstraat, maar ben zelf ook geen fan van die krasjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Hij heeft in iedergeval (onderweg) zijn best gedaan tegen zijn "maatjes" de xc70 D5 en de A6 3.0TDI avant quattro.... hij en ik hebben verloren

_________________

Ik ben zo blij met mijn Passat, waarom heb ik hem in Oostenrijk achter moeten laten?!!

is normaal tegen 200 pk auto,s :P auto is wel super vettig volgende keer naar het zuiden dan kun je foto,s van je vrouwtje in bikini maken :lol: verder hoop ik dat je probleem met de wagen zo snel mogelijk opgelost raakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden