Ga naar inhoud
  • 0

Motorcode


DurkieBoy

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor dit handige en duidelijke overzicht. Ik zie dus dat er drie verschillende 115 pk sterke TDI's geleverd zijn. Het verschil zit 'm in 't koppel dat de motoren leveren. De 'mijn' ATJ levert daarin samen met de AUY net even meer als de AJM 8)

 

Maar waar zit dat verschil nu precies in? De jaren waarin ze geleverd zijn? Mijn Passat is van september 2000.

 

En verschillen de onderhoudsintervallen van bijv. de distributieriem ook? In mijn onderhoudsboekje staat dat de AJM om de 60.000 km een nieuwe behoefd. Geldt dit ook voor de ATJ (deze staat niet in m'n boekje...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een ATJ met een handbak (6versnellingen), dus ze zijn niet alleen maar geleverd met een automaat. Heeft het niet te maken dat je eerst de AJM had, en daarna ATJ ofzo.

De AJM heeft inderdaad om de 60.000km een nieuwe riem nodig en een ATJ om de 90.000km

 

Vreemd dat de AJM in een Bora wel om de 90.000km een nieuwe riem moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een ATJ met een handbak (6versnellingen), dus ze zijn niet alleen maar geleverd met een automaat. Heeft het niet te maken dat je eerst de AJM had, en daarna ATJ ofzo.

De AJM heeft inderdaad om de 60.000km een nieuwe riem nodig en een ATJ om de 90.000km

 

Vreemd dat de AJM in een Bora wel om de 90.000km een nieuwe riem moet hebben.

Da's het verschil tussen Passat en niet-Passat... :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een ATJ met een handbak (6versnellingen), dus ze zijn niet alleen maar geleverd met een automaat. Heeft het niet te maken dat je eerst de AJM had, en daarna ATJ ofzo.

 

Ik heb een ATJ met een handbak (5 versnellingen) is dus geleverd in 5 en 6 vernellingen en in automaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden