Lupsie Geplaatst 7 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2019 (aangepast) Toevallig iemand die met pro needlesweep kan activeren? en mijn wrb lampje uit instrumentenpaneel kan coderen.... etreft 3bg uit 2003 regio Nijmegen/Eindhoven? 7 mei, 2019 aangepast door Lupsie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 8 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2019 Needle sweep op een 3BG is naar mijn weten niet mogelijk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 8 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2019 volgens mij kon Bonnie dat toch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 8 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2019 Die is alleen bekend met 3C, heeft weinig kennis van de 3BG wagens. Heb wel via google e.e.a. gevonden over de 3BG teller met needle sweep, zou idd dmv VCP aangepast kunnen worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Worfje Geplaatst 24 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 24 mei, 2019 (aangepast) Needle sweep kan prima op 3BG. Toch @master ? ? Met verlichte naaldjes tijdens contact met stadslicht uit. Best leuk! 24 mei, 2019 aangepast door Worfje 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Worfje Geplaatst 24 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 24 mei, 2019 (aangepast) @Lupsie: kan dus, stuur maar PM. 24 mei, 2019 aangepast door Worfje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 master Geplaatst 25 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2019 Zeker weten @Worfje Ziet er vooral 's avonds mooi uit. Rood verlichte naalden met needle sweep. Ik zal vanavond een filmpje maken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Patrick P Geplaatst 29 juli, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 29 juli, 2020 Kan iemand mij een PM sturen met hoe? Want ik kan alleen vinden dat het bij W8 kan de rest niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-1 Vinniepilon Geplaatst 7 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2019 @Worfje jij misschien. Niet in de buurt van Nijmegen maar redelijk te doen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Lupsie
Toevallig iemand die met pro needlesweep kan activeren?
en mijn wrb lampje uit instrumentenpaneel kan coderen....
etreft 3bg uit 2003
regio Nijmegen/Eindhoven?
aangepast door LupsieLink naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten