Ik heb momenteel een MFD2 (DVD) samen met een Aux kabeltje, en een 6 CD wisselaar.
Ook heb ik het geweldige telefoon pakket erin zitten (kies panneeltje in dashbord dat omhoog komt + in middenconsole een plek om een telefoon in te stoppen)
Helaas werkt de huidige module niet samen met mijn telefoon, en ik heb weinig zin om mijn telefoon te gaan rooten om het mogelijk te maken...
Hardware die er momenteel inzit (Scan van VCDS):
Address 37: Navigation Labels: 1K0-919-887-MFD2.lbl
Part No: 1K0 919 887 F
Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-730.lbl
Part No SW: 3C0 035 730 B HW: 3C0 035 730 B
Wat zijn mijn opties om het volgende voor elkaar te krijgen:
Hands Free via Bluetooth
Muziek afspelen via Bluetooth
Muziek afspelen via USB of SD kaart (MP3)
MP3 afspelen via CD* (Als Optie.. hoef niet per se)
Vrij "Recente" navigatie updates (De laatste van MFD2 is van begin dit jaar en ook de laatste die er gemaakt gaat worden schijnbaar?)
Het liefste laat ik het interieur zo orgineel mogelijk, en maak ik gebruik van de bekabeling/microfoon/instrumentencluster/stuurwiel knoppen die er al inzitten als dat mogelijk zou zijn.
Vraag
Mrdjc
Ik heb momenteel een MFD2 (DVD) samen met een Aux kabeltje, en een 6 CD wisselaar.
Ook heb ik het geweldige telefoon pakket erin zitten (kies panneeltje in dashbord dat omhoog komt + in middenconsole een plek om een telefoon in te stoppen)
Helaas werkt de huidige module niet samen met mijn telefoon, en ik heb weinig zin om mijn telefoon te gaan rooten om het mogelijk te maken...
Hardware die er momenteel inzit (Scan van VCDS):
Address 37: Navigation Labels: 1K0-919-887-MFD2.lbl
Part No: 1K0 919 887 F
Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-730.lbl
Part No SW: 3C0 035 730 B HW: 3C0 035 730 B
Wat zijn mijn opties om het volgende voor elkaar te krijgen:
Het liefste laat ik het interieur zo orgineel mogelijk, en maak ik gebruik van de bekabeling/microfoon/instrumentencluster/stuurwiel knoppen die er al inzitten als dat mogelijk zou zijn.
Wie heeft er advies?
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten