Ga naar inhoud

opendeurdag bij nnp mijn volkswagen parts leverancier


guyke

Aanbevolen berichten

next meeting place? ;-)

Zo het lijkt wel of we hier gedachten kunnen lezen :lol: daar zou ik idd wel een meeting willen houden lijkt me wel wat,

En peter voor jou zullen ze best wet Bi-Xenon koplampjes hebben miss wel compleet, Zou niet gek zijn.voor weinag :lol::thumb:

De velgen in iedergeval niet zo duur RS6 nu 99 eurie's voor een reserve

is miss niet zo'n gek idee.

ALS ZE DAN OOK WAT VAN DE PRIJS AF DOEN MET EEN MEETING 25% GROEPS KORTING 100 MAN :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal eens informeren ivm die meeting moet geen probleem vormen .

alleen spijtig van de lage kwaliteit van de fotos ,zal volgende keer eens mijn foto toestel meenemen das beter dan die telefoon .

eeeeeeeeeeeeeeen nadeel de 3b en 3bg stukken staan in de uitloop .

ze kopen alleen nog maar onderdelen van de nieuwe modellen aan .

maar geen paniek er is nog genoeg want ze hebben nog maar de helft uitgepakt wegens tijdsgebrek voor de deadline te halen van de opening

donderdag ga ik de rest van mijn 3c onderdelen ophalen ga dan proberen nieuwe fotos te maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nu net het probleem de 3b of 3bg wordt niet meer gemaakt en vermits er direct van fabriek af word aangekocht kunnen ze alleen maar van de nieuwere modellen krijgen .

of er moet daar ergens een 3bg zijn verdwaald in da fabriek maar da betwijfelt mij sterk .

aan de andere kant zijn er veel onderdelen die ook gebruikt worden in de 3c die passen op de oudere modellen (velgen ,starters ,dynamos motoren ,sensors ,enz,enz .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blauwe ronde stickers en oranje rechthoekige stickers op de velgen heb ik elders ook gezien. Dat waren rejects uit de VW fabriek, op de oranje sticker staat beschreven wat de fout precies is, en de blauwe sticker is naast de beschadiging geplakt. In de praktijk betekend het dat de velgen zichtbaar zijn beschadigd. De prijs is er wel naar zo te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden