Mijn airco doet het niet en heeft zoals gezegd een issue met f129 pressure swith. Meest voorkomende zou zijn dat de druk in mijn systeem te laag is. Heb ik nu goed begrepen dat er altijd wel een “begin” druk op het systeem staat van om en nabij 4,5 bar zonder dat de airco iets doet?
Nu ik de airco leiding afgelopen jaren vaker dan gewenst los heb gehad wil ik deze eerst gaan inspecteren en eventueel wat O-ringen vervangen.
Echter lijkt het me geen goed idee om zomaar wat los te trekken. Druk kan ik het beste meten bij een aircospecialist en niet via VCDS. Maar in mijn situatie hoeft het nu niet zo precies. wil alleen die basis druk weten als die er is.
Nu heb ik hem aan de software gehangen en de volgende waardes gekregen. Met name groep [011] geeft een discutabele waarde. Deze is met en zonder draaiende motor. Maar das aannemelijk ivm het uitgeschakeld kunnen zijn door me (f129) pressure switch.
Vraag
Flying Dutchman
Mijn airco doet het niet en heeft zoals gezegd een issue met f129 pressure swith. Meest voorkomende zou zijn dat de druk in mijn systeem te laag is. Heb ik nu goed begrepen dat er altijd wel een “begin” druk op het systeem staat van om en nabij 4,5 bar zonder dat de airco iets doet?
Nu ik de airco leiding afgelopen jaren vaker dan gewenst los heb gehad wil ik deze eerst gaan inspecteren en eventueel wat O-ringen vervangen.
Echter lijkt het me geen goed idee om zomaar wat los te trekken. Druk kan ik het beste meten bij een aircospecialist en niet via VCDS. Maar in mijn situatie hoeft het nu niet zo precies. wil alleen die basis druk weten als die er is.
Nu heb ik hem aan de software gehangen en de volgende waardes gekregen. Met name groep [011] geeft een discutabele waarde. Deze is met en zonder draaiende motor. Maar das aannemelijk ivm het uitgeschakeld kunnen zijn door me (f129) pressure switch.
aangepast door Flying DutchmanLink naar reactie
Delen op andere sites
16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten