Ga naar inhoud

Embleemloos? zwart..


shrek

Aanbevolen berichten

Netjes hoor. Misschien nog een chrome rand eronderdoor? (zie mijn garage http://www.vwpassat.nl/garage.php?mode= ... age_id=830

 

dit gaat alleen met een 3b voorbumper en grille.

Ik zou ook voor een grille kiezen met chrome. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk

gefeliciteerd nog :bd:

eerst: :bd:

Dat wist ik niet, ik dacht dat zoiets ook voor een 3BG te krijgen was. Dan vind ik dit wel een mooie optie, heeft niet iedereen en op een relatief lichtgekleurde auto zoals deze staat zo'n donkere grille wel mooi strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de felicitatie's...

 

Ik heb deze grill gekocht om te weten of het zou staan vandaar dat ik het ook vraag,had zo iets van ik heb alles al chrome,wordt het niet te???

Ik laat hem er eens op zitten kijken of het went anders verkoop ik ze gewoon weer tis trouwens wel kwaliteit dat JOM,hoef je echt geen BONRATH voor tekopen..

past goed..

 

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou hem in de kleur van de auto (laten) spuiten of een chromen embleemloze grille nemen. Ik heb zelf ook een zwarte grill, maar ik heb ook een zwarte auto en dan vind ik het toch net ff anders staan:

 

[align=center]IMG_0167.jpg[/align]

 

misschien kan iemand een photoshop voor je maken met de grill in de kleur van de auto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden