Ga naar inhoud

Kosten trekhaak en spoiler 3BG


Wreckerrm

Aanbevolen berichten

Vaste trekhaak, 13 polige Jaeger aansluiting met complete kabelboom, Bosal

Gemonteerd door dealer, trekhaak bij autoshop gekocht: 185,00 euro

 

Let wel op een ding: De dealer past ook je ventilator aan!!!

De Passat wordt bij zwaar trekken, erg warm en dus wordt er aan de koeling gedacht bij montage door de dealer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb € 550,- betaald maar is wel voor 4motion.

Ik heb de 13-polige multicom-west. Daar past ook de oude 7-polige stekker op.

 

Ook ik heb prijsopgaven gehad van ruim 800 € (kwik-fit)

 

Overigens is er bij mij niets aan de koeling gedaan.

Ben 2X naar kroatie geweest en heb de Alpen met een buiten temperatuur van 37 gr. bereden.

De temperatuurmeter is altijd strak op de 90 gr. blijven staan dus die extra koeling is (althans bij mijn auto) kennelijk niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met 13 polig Jeager (denk ik, je kunt er ook nog een 7 polige stekker in kwijt).

Dan is het de multicom-west. Die is het zelfde als de oude 7-polige met 6 pinnetjes erbij aan de buitenrand.

 

De Jeager heeft 13 dezelfde pinnetjes waar de oude 7-polige niet op past.

 

Overigens bestaan er wel verloopstukken (adapters)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vaste trekhaak voor de 3c was 750 pleurie ex de btw met 13 polig Jeager (denk ik, je kunt er ook nog een 7 polige stekker in kwijt).

Bij mij werd ook de esp omgeprogrammeerd zodat je "aanhanger esp" krijgt.

 

Pffff prijzig.

 

Ik wil niet vervelend doen. Heb bij BM onderdelen een afneembare trekhaak gekocht incl. originele Jeager kabelset voor naar voren.

Kosten voor de trekhaak €250,- en kabelset €150,-. Dan moet ik hem er wel zelf onderzetten. Maar dat is leuk om te doen.

Dealer zet daarna het ESP om. Kunnen de mensen op dit forum vermoedelijk ook met VAG-COM, maar dealer zal dat gratis doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden