Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  Op 22-2-2018 om 19:28, Roy_01 zei:

Zou je wel verwachten inderdaad en via de rns/columbus is ook een optie. Lijkt een vrij basis type teller.

Via RNS, vertel!!!

Geplaatst

Gewoon contact uit, dan dagteller reset inhouden. Contact terwijl aan en dan na een sec of 2 lossen en dan vraagt de bcm gewoon of je de service wilt resetten. Zo doe ik het mij mijn golf 7

Geplaatst (aangepast)
  Op 23-2-2018 om 22:08, Diver zei:

SRI

Klopt die bedoel ik. Srs is natuurlijk airbag gedoe.

aangepast door Passat Rdi
Geplaatst

Nou de boel gereset met de SRI knop van VCDS, VCDS loopt een heel programmetje af en meld dat de auto gereset is, maar de lampjes en de melding in de radio en teller blijven gewoon aan. Iemand nog tips. Met de Youtube filmpjes lukt het ook alleen maar om de service interval te resetten en niet de service inspection.  

Geplaatst (aangepast)

Het gaat om een service inspectie zie eerste post.

aangepast door Diver
Geplaatst

Dan lig ik er ook uit, waarschijnlijk heeft de golf 7 dan een inspectie en service interval wat weer onafhankelijk van elkaar loopt.

Lijkt mij dan dat het als onderstaand filmpje moet vanaf 3:20, maar ik heb daar geen ervaring mee.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Het is allemaal gelukt maar het moest wel met de hand, de RSI knop deed alleen de service stand, maar het ging om een inspectie melding ook met een aantal Km en dagen er bij.

Geplaatst

je moet bij een moderne auto een legio van waardes op 0 zetten, uit mn hoofd moet je een stuk of 8 waardes aanpassen als je zowel de oil als de servicereset wil doen

Geplaatst
  Op 11-3-2018 om 21:30, Vdub zei:

je moet bij een moderne auto een legio van waardes op 0 zetten, uit mn hoofd moet je een stuk of 8 waardes aanpassen als je zowel de oil als de servicereset wil doen

Dat klopt precies het waren er aardig wat ja.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden