Ga naar inhoud
  • 0

Golf VII R soundmodule 5G0907159B in Passat B7.


Fopperr

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb me er ook in verdiept. Gaat niet werken in ieder geval met een oem set. Puur omdat wij een stukje data missen wat de ecu moet aansturen naar de sound generator wat voor geluid ie moet maken. Het bedrijf waar @ z'n uitlaat heeft ik laten fabriceren verkoopt en plaats eventueel deze aftermarket sets die wel geweldig klinken en met je telefoon app eventueel harder of zachter kan zetten. Weet alleen niet zo gauw hoe dit bedrijf ook al weer heet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonde van je geld kun je naar mijn idee beter een goede uitlaat monteren heb je tenminste realistisch geluid. Maar als je het met vcds kunt coderen zal het wel kunnen werken lijkt mij.

Het kijkt alleen naar het motor toerental.

Ik dacht dat ze tegen het raam gemonteerd worden en deze in trilling brachten.

Maar deze zit op het audio systeem?

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het lijkt idd heel eenvoudig tussen te steken, maar dat is dus niet het geval.

 

Een andere uitlaat voor het geluid zou ik niet snel doen, vind ik niet mooi bij een diesel, vandaar ook de vraag of zo’n module werkend te krijgen is met een B7.

 

Vroeger had je nog weleens een probleem met de aarde oid waar je zo’n zoemend toerentalafhankelijk geluidje via de radio kreeg? Hoe werkt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een collega van mij heeft dat exhaust sound system ook op zijn Audi A6 variant 2.0tdi, dik V8 benzine geluid in 5 standen, uit/1,2,3 en 4, best mooi geluid en er zit een soort van 2 de uitlaatstuk (bij hem rechts) met een audiobox erin tussen gemonteerd en aangesloten met een (updatebare) module die met je toerental mee reageerd.

Ik vind het geluid vet alleen of je dat bij een diesel moet doen weet ik niet (alhoewel het natuurlijk de enige manier is voor een diesel iets van een mooi geluid te hebben). Ik dacht een filmpje te hebben maar moet het nog zoeken.

Dan moet jij mijn diesel is horen Dennis heb toch een mooie sound weten te creëren met een diesel enkel een remus demper achter gemonteerd en voor de rest is het 1 pijp vanaf de turbo naar achter????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb me er ook in verdiept. Gaat niet werken in ieder geval met een oem set. Puur omdat wij een stukje data missen wat de ecu moet aansturen naar de sound generator wat voor geluid ie moet maken. Het bedrijf waar @ z'n uitlaat heeft ik laten fabriceren verkoopt en plaats eventueel deze aftermarket sets die wel geweldig klinken en met je telefoon app eventueel harder of zachter kan zetten. Weet alleen niet zo gauw hoe dit bedrijf ook al weer heet.

Martijn @@martijn171175 heeft hem onder zijn passat hangen

 

@@Passat Rdi

Maxi Performance in Hengelo http://maxiperformance.nl/

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze module zorgt voor motorgeluid via je audio systeem.

 

Weet iemand of dit werkend te krijgen is in een Passat B7 2012?

 

Leek mij wel een leuke (totaaaal nutteloze) mod

 

Gaat wel werken, tenminste dacht ik in een Passat 3C - ik heb alles behalve de software maar in Duistland is iemand die heeft het werkend gekregen .... zelfs op die manier dat je het aan en uit kon schakelen. Ik heb inmiddels alles gesoldeerd en moet alleen nog het programmatje krijgen ...

 

er zijn video's op youtube waar het uitgelegd wordt ....

 

ik vind het namelijk ook een echt leuk onzinnig modje .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Foppe,

 

het geluid wat ik heb (wil hebben) is het geluid van de GTI. Het geluid gaat niet over de stereo installatie maar over golven die over het glas (voorruit) worden versterkt (Duits Körperschallmodul).

Deze hoor je alleen binnen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden