Van de week begonnen met de achter remschijven/blokken te vervangen.
Maar tot de conclusie gekomen dat LA remvloeistof lekte, en RA niet meer terugwilde. Ook hadden beide motoren de welbekende scheurtjes.
Dus helaas de procedure moeten stoppen, en ik wist dat dit sowieso problemen zou opleveren omdat er overal gezegd word dat de spanning er op moet blijven etc. Maar ik kon op dat moment geen klauwen regelen.
Volgende dag 2 verse klauwen opeghaald die compleet waren nagekeken etc. Gemonteerd, ruzie gehad met het stekkertje. RA het stekkertje er op gekregen, maar LA niet met een "klik". Maar ik had geen tijd meer dus er weer mee gestopt. RA werkte gelijk als ik hem op de parkeerrem zette, maar LA niet.
Gisteren uiteindelijk met veel moeite LA het stekkertje goed gekregen maar ik blijf bovenstaande foutcode houden.
Ik krijg met VCDS de code niet gewist, ook heb ik van de accu 30sec de plus er af gehad.
verder ook alles gedaan wat er bij ross-tech op de site staat.
De foutcode blijft bestaan met een oude kmstand.
Is er iemand hier die me verder kan helpen, en tips heeft voordat ik de klauw weer demonteer?
VCDS is legitiem, en is laatste versie.
Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb Part No SW: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G Component: EPB VD8HC005 013 0005 Revision: 013 Coding: 0000011 Shop #: WSC 00320 211 91729 VCID: 264310139112D62ECEF-8073
02432 - Linkermotor parkeerrem voedingsspanning
012 - Electrische storing in het stroomcircuit - MIL AAN
Vraag
gpee
Hallo,
Van de week begonnen met de achter remschijven/blokken te vervangen.
Maar tot de conclusie gekomen dat LA remvloeistof lekte, en RA niet meer terugwilde. Ook hadden beide motoren de welbekende scheurtjes.
Dus helaas de procedure moeten stoppen, en ik wist dat dit sowieso problemen zou opleveren omdat er overal gezegd word dat de spanning er op moet blijven etc. Maar ik kon op dat moment geen klauwen regelen.
Volgende dag 2 verse klauwen opeghaald die compleet waren nagekeken etc. Gemonteerd, ruzie gehad met het stekkertje. RA het stekkertje er op gekregen, maar LA niet met een "klik". Maar ik had geen tijd meer dus er weer mee gestopt. RA werkte gelijk als ik hem op de parkeerrem zette, maar LA niet.
Gisteren uiteindelijk met veel moeite LA het stekkertje goed gekregen maar ik blijf bovenstaande foutcode houden.
Ik krijg met VCDS de code niet gewist, ook heb ik van de accu 30sec de plus er af gehad.
verder ook alles gedaan wat er bij ross-tech op de site staat.
De foutcode blijft bestaan met een oude kmstand.
Is er iemand hier die me verder kan helpen, en tips heeft voordat ik de klauw weer demonteer?
VCDS is legitiem, en is laatste versie.
Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Part No SW: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G
Component: EPB VD8HC005 013 0005
Revision: 013
Coding: 0000011
Shop #: WSC 00320 211 91729
VCID: 264310139112D62ECEF-8073
012 - Electrische storing in het stroomcircuit - MIL AAN
aangepast door gpeeLink naar reactie
Delen op andere sites
23 antwoorden op deze vraag