Ga naar inhoud
  • 0

Zijspiegel kap verwijderen


rvandenb

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die kap zit geklikt. Als je de spiegel met beleid er af trekt dan zie je aan de achterkant 2 lipjes. Het is priegel werk maar is te doen. Tussen de spiegelkap en behuizing een platte schroevendraaier of speciale platte gereedschap van onder naar boven steken zodat dit die tussen het lipje en houder gaat zitten. En dan kap omhoog trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die kap zit geklikt. Als je de spiegel met beleid er af trekt dan zie je aan de achterkant 2 lipjes. Het is priegel werk maar is te doen. Tussen de spiegelkap en behuizing een platte schroevendraaier of speciale platte gereedschap van onder naar boven steken zodat dit die tussen het lipje en houder gaat zitten. En dan kap omhoog trekken

Eerst de spiegel er voorzichtig af trekken lijkt me op zich een goed plan. Dan zie je tenminste waar de 2 lipjes zitten die de kap vastgeklemd houden. Anders loop je het risico dat ze afbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Roy onlangs alu-look kappen geplaatst op mijn B7. Je steekt zo’n tool voor blende’s etc los te halen tussen je richting aanwijzer en deze wip je voorzichtig naar voren en naar boven. Handigste doe je dit met 2 tools. Vervangen van de kappen heb ik binnen 5 minuten gedaan, incl pakken van gereedschap.

Als je het lampje wilt vervangen dan schijn je wel de kap te moeten verwijderen voor het vervangen vak de kappan zelf dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja klopt voor het lampje vervangen is dit inderdaad nodig. Toen zijn er bij mij al 2 van die stukjes afgebroken.

Gelukkig hoef je deze voor nieuwe kappen niet los te halen.

Ik heb zon setje kunstof wiggen dat is wel ideaal voor kunstofwerk los te halen.

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden