Ga naar inhoud

passat b8 extra usb


davevl

Aanbevolen berichten

Hallo allen

 

Ik heb bij mijn passat variant B8 maar 1 usb poort (onder de armsteun).  voor mijn passat heb ik een carnet LTE stick, maar als deze dus insteekt heb ik geen mogelijkheid meer om mijn iPhone op te laden, of om carplay te gebruiken.  uiteraard heb je wel USB opladers voor in de 12V stekker, maar dat is niet wat ik wil.

 

Nu zag ik op de site van dieteren (importeur belgie) dat je een "media kit" kan bestellen om een extra usb poort te krijgen.

en dat deze zou passen voor een passat B8.  heeft hier iemand reeds ervaring mee?  ik zou deze poort graag willen gaan gebruiken voor carplay, dus vermoed dat hier niet zomaar wat stroom op moet.

 

ik denk dat mijn wagen de rokerskit heeft (zie foto), dus weet niet of dergelijks inbouwen lukt.

 

 

Accessoire:

http://www.ideas4cars.be/nl/Multimedia-interfaces/Volkswagen/Apple-USB-poort-voor-Composition-Media,-Discover-Media-of-Discover-Pro/wagen-accessoire/1078/24708#

 

 

post-23108-0-07304800-1511447652_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een USB 12V 'plug' aangeschaft met een USB verlengkabel. Mijn Mifi dongel zit in de kofferbak achter de bekleding nabij het achterlicht met het USB verlengkabeltje naar de 12V USB plug welke in de 12V outlet in de kofferbak zit (als je auto deze optie heeft uiteraard). Werkt prima!

9005000012149922.jpg

aangepast door pe2aab
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden