Ga naar inhoud
  • 0

Schokbrekers of draagarmen


FZPassat

Vraag

Respect voor jou kerel, dat je zo met je auto bezig bent en dat je "zomaar" begint aan zulke vrij grote klussen op onbekend gebied. Helaas zat het tegen, maar je had goeie hulp. Komt vast allemaal goed :)

 

Dank je!

Ja weetje... ik ben nog inderdaad onbekend met vele dingen aan passat modden e.d. Maar ik hou wel van uitdagingen. En ik deed het met zekerheid omdat ik wist dat er zoveel goeie kerels

rondliepen die mij konden helpen, en uiteraard.. ik werd erg goed geholpen!

 

Het vervelendste is: Ik deed die draagarmblokken vervangen vanwege gekraak bij drempels, echter gister reed ik er weer mee, en ik hoor dat gekraak weer  :neutral: 

Maar komt goed, ik ga ergens volgende week langs Twan bij zijn werkplaats om is ff goed te bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Een AP setje terug plaatsen is ook iets makkelijker dan een originele set omdat deze iets compacter zijn (voorkant dan toch).

Fouad @@FZPassat Kom naar Zwaag en dan kun je voelen hoe een AP set rijd.

Ik kan je verzekeren dat je verkocht bent.

 

Ik heb ze hier vandaan, zit bij mij om de hoek

https://www.extreme-carstyling.nl/ap-suspension/catalogsearch/result/index/?q=voor&merk=2807&type=63437

 

Bel hem voor de juiste set, ivm gewicht auto etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Fouad @@FZPassat Kom naar Zwaag en dan kun je voelen hoe een AP set rijd.

Ik kan je verzekeren dat je verkocht bent.

 

Ik heb ze hier vandaan, zit bij mij om de hoek

https://www.extreme-carstyling.nl/ap-suspension/catalogsearch/result/index/?q=voor&merk=2807&type=63437

 

Bel hem voor de juiste set, ivm gewicht auto etc etc

 

Ik geloof je meteen Ronald

Maar voor mij toch niet echt nodig.

 

Ik zoek gewoon normale schokdempers, en denk dat ik met een B4 al gauw tevreden ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik geloof je meteen Ronald

Maar voor mij toch niet echt nodig.

 

Ik zoek gewoon normale schokdempers, en denk dat ik met een B4 al gauw tevreden ben

Ik zou de prijs eens vergelijken voor rondom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden