Ga naar inhoud
  • 0

Composition / Discover media in B6 en B7


dieseltje

Vraag

Ik wil een Composition Media aanschaffen. Dan wel eentje die ook Apple CarPlay en MirrorLink ondersteunt.

 

Waar moet ik op letten bij aanschaf en hoe kan ik zien of ik een versie heb die CarPlay ondersteunt?

Meen ergens te hebben gelezen dat ik MIB2 versie moet hebben.

 

Ook zijn er verschillende p/n welke beginnen met 5K7035200

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb niets met kippen, doe mij maar een lekker stuk koe

Ja stuk varken zal oe niet krijgen hahaha

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

apple betaald €20.000 voor een werkende jailbreak waarom zou iemand die gratis op het web zetten, ik zou ook niet zomaar 20k wegeven :)

Daarom na ios 11.1 niet meer updaten, en voor de zekerheid je blobs opslaan.

 

stel er wordt een lek aangemeld voor ios 11.1 dan pakt die gene zijn geld en komt er een update die het lek dicht.

Nu kan het zijn dat een tweede partij hetzelfde lek vind voor ios 11.1 omdat hij daar geen geld meer voor krijgt kan die besluiten een jailbreak te maken.

 

Een ios versie downgraden kan alleen zolang apple het bestand digitaal ondertekend en dat is vaak na een update niet meer het geval.

Sla je je shsh blobls op is er nog een mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Apple die zet een soort digitale handtekening op hun firmware, zolang dat actief is kan je updaten/downgraden.

Op het moment dat ze daarmee stoppen laat je toestel het niet meer toe.

 

Maar als je die handtekening (sn afhankelijk) opslaat kan je in theorie ten alle tijden elke ios versie installeren.

Een Apple firmware ipsw ios kun je van diverse bronnen downloaden.

 

Echter ligt het in de praktijk iets gecompliceerder maar als je het niet doet weet je zeker dat je nooit meer van ios versie kan switchen.

http://www.idownloadblog.com/2016/12/20/save-shsh2-blobs-online-tsssaver/

als je dit bij elke release doet heb je straks zon handtekening van elke ios 11 versie, als er dan een jb komt kan je naar die versie toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke @@Bonny

 

Vanavond alle instellingen van mijn Composition Media vergeleken met de Discover Media en deze staan goed.

Grappige is dat ze identiek zijn. Kan bij mij in de VCDS instelling exact dezelfde code herleiden zoals deze in de DM staat. Heb alleen geen GPS module erin dus kan ik die niet aanzetten, dan krijg je fout meldingen.

Heb ook even de camera functie aangezet en krijg dan eerst even een zwart scherm en daarna de melding dat parkpilot niet beschikbaar is. 

Begrijp dus niet waarom ik geen OPS weergave krijg in mijn CM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is nu wel zo (met camera modus aan zonder aangesloten camera) dat ik melding krijg dat parkpilot tijdelijk niet beschikbaar is.

zou dat inhouden dat mijn OPS module niet compatibel is met de DM/CM. Meen dat ik dezelfde heb als Bonny. Ik heb een aliexpress versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@dreke

 

dit is de scan van mij OPS

Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels:| 1Q0-919-475.clb
   Part No SW: 56D 919 475 A    HW: 56D 919 475 
   Component: PARKHILFE 8K  H02 0006  
   Revision: --------    Serial number: 35821333801492
   Coding: 110101
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   ASAM Dataset: EV_EPHVA18VW4110000 001007
   ROD: EV_EPHVA18VW4110000.rod
   VCID: 336F35259AFD6j8DE47-8066
 
No fault code found.
 
kun jij dat checken met je offline programma?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is nu wel zo (met camera modus aan zonder aangesloten camera) dat ik melding krijg dat parkpilot tijdelijk niet beschikbaar is.

zou dat inhouden dat mijn OPS module niet compatibel is met de DM/CM. Meen dat ik dezelfde heb als Bonny. Ik heb een aliexpress versie.

Dat is toch altijd zo als 1 van de 2 in storing gaat dat zowel de camera als PDC/OPS niet meer werken. Gezien je instelt dat hij camera moet geven terwijl je er geen hebt zal ook de PDC/OPS niet meer werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb van het moment dat ik een low-end camera aanvink in de DM (camera werkt nog niet) ook geen OPS meer, vink ik deze uit werkt OPS terug. In de PLA/OPS module is de camera nog altijd actief, dit heeft bij mij geen invloed op de werking. Er zit wel een high-end camera module geinstalleerd (niet werkend, zonder basic settings).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Versie die @@Bonny heeft
Part No SW: 56D 919 475 A    HW: 56D 919 475 
   Component: PARKHILFE 8K  H02 0006  
   Revision: --------    Serial number: 35821404000564
   Coding: 300001
 
Dit is mijn OPS module
Part No SW: 56D 919 475 A    HW: 56D 919 475 
   Component: PARKHILFE 8K  H02 0006  
   Revision: --------    Serial number: 35821333801492
   Coding: 110101

 

Is exact gelijk. Dus zou moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden