Ga naar inhoud
  • 0

Afwateren accubak


Gast Benedict

Vraag

Gast Benedict

Iemand een foto welke gaten er zijn voor het afvoeren van water in de Accubak.(3B)?

Blijft na een bui water staan.

 

Ook verdwijnt er Koelvloeistof wekelijks. Ik denk achter bij de waterpomp een lekkage zit. Is altijd wat nat (achterop het blok).

aangepast door Benedict
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Benedict

Kan ook je deurpakking zijn die lekt.

Ook kan er via de doorvoer van de motorkanontgrendelingskabel water naar binnen als er zoals hierboven aangegeven bladeren en troep in de hoeken zit

 

Deurpakkingen? Net ff gekeken maar hoe zien ze eruit? Is er een fotootje van? Hoeken zijn mooi schoon en bladvrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deurpakkingen? Net ff gekeken maar hoe zien ze eruit? Is er een fotootje van? Hoeken zijn mooi schoon en bladvrij.

Deurpakkingen zitten achterop de metalen plaat . Deze zitten achter de deurbekleding . Is best een klusje . Ik had het ook en heb gewoon de naden afgekit met Bison Automotiv kit. Alles nu droog.????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens  mij zit er ter hoogte van het stuur (en in de motorruimte het remvloeistofreservoir) ook een rubber dop in de bak waar o.a. de accu in staat. Die heeft een monteur van de garage er ook eens onder mijn toeziend oog voor me uit gehaald. Van boven zie je hem niet, maar is wel te voelen met de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de dop uit de bodem is van de accubak en de troep is weg > geen verstopping meer,

dan lijkt het me sterk dat, door vollopen van de accubak, je nog lekkage kan hebben.

 

Mijn garagist zette na verwijdering de tuinslang er in om dat te controleren .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden