Ga naar inhoud

welke optie,s


ronny b7

Aanbevolen berichten

naar mijn mening kan elke optie er achteraf op gezet worden, ook al zegt de dealer van niet.

is maar wat je erin wil investeren natuurlijk. welke opties had je in gedachten dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel een interessante vraag trouwens, als je opties wil toevoegen moet je een ander boordnet hebben? Ik begrijp dat het 'boordnet' een kunststof plaat is boven de zekeringenkast die voorzien is van de juiste gaten en verbindingen waardoor je de electrische verbindingen kunt leggen voor extra verbruikers. Klopt dit? Ik heb zelf ook interesse in een paar uitbreidingsmogelijkheden waaronder een achteruitrijcamera in de kofferbakgreep. Overigens weet ik niet exact wat mijn auto voor opties heeft naast wat ik aan codes gezien heb (zie mijn intro topic) want ik krijg mijn auto pas 15 juli overhandigd.

 

Het komt er dur op neer dat een boordnet de aansluitingen dicteert in de zekeringenkast?

aangepast door Nietsnut
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee in camera type. de low versie wordt rechtstreeks op de RNS510 poort aangesloten en heeft bij stuur beweging geen meedraaiende lijnen in beeld

de High versie wordt via een stuurdoos aangesloten en heeft dus mee draaiende lijnen met de stuurrichting mee.

camera is bij de één RGB bij de andere versie composiet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees het topic van Wulfke en van Dre maar eens door en ook div. andere mensen die uitgebreide zaken ingebouwd hebben. En dan is er nog t punt hoeveel wil je er zelf financieel in steken....

Maar begin idd eerst eens te kijken wat er allemaal op en aan is gebouwd in je auto.

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees even Self Study Programme 488 even door. Zijn wel als PDF te vinden, wellicht ook in het Nederlands. Dit is de functionele beschrijving van de opbouw en werking van alle systemen in de B7.

SSP 488.PDF

 

Aanrader voor elke B7 modder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ik heb het verkeerd, maar ieder auto heeft een COMFORTMODULE in zijn auto toch.

Dat is geen BCM maar CCM

BCM : Body Control Module - vernieuwde versie van het BNSTG boordnet stuur apparaat of BordNetz STuerGeräte

CCM : Comfort Control Module

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neemt mij in de zeik in de maand van ramadam .

 

1 nul voor jou

Ik nam je niet in de zeik, Rachid. Ik had toevallig net gelezen dat Wulfke dit tegen iemand anders zei in een ander topic. Vandaar dat ik het ook net wist :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nam je niet in de zeik, Rachid. Ik had toevallig net gelezen dat Wulfke dit tegen iemand anders zei in een ander topic. Vandaar dat ik het ook net wist :P

 

Ik weet dat je het niet meent , leuk om je reactie te lezen ????????????????.

Ramadam is voorbij dus ik mag je in de zeik nemen ????????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden