Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 kaart update + eventueel firmware update


JFYdetailing

Vraag

Hallo!

 

Mijn eerste post :) Wij zijn sinds enkele dagen in bezit van een Passat Variant, bouwjaar eind 2011. Nu hebben we er al enkele ritten op zitten en merkten we al direct dat de kaarten op ons RNS 510 systeem verouderd zijn. Via mijn RNS zie ik de volgende gegevens:

HW version: H61

SW version: 3970

Active map: West Europe

Map version HDD: 7551

 

 

Ik heb 3 vragen over mijn RNS systeem:

1. Kan iemand mij aan de hand van deze informatie vertellen welke jaar kaarten er momenteel op zitten?

2. Is een update van de firmware nodig? Zo ja, welke verschillen zijn dan merkbaar ivm mijn huidige versie?

3. Via Marktplaats zijn diverse personen die een kaart update aanbieden. Wat is het verschil met de dealer update, zitten hier bepaalde voordelen aan tov Marktplaats? Of heeft iemand wellicht een goede adres voor een update?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo!

 

Mijn eerste post :) Wij zijn sinds enkele dagen in bezit van een Passat Variant, bouwjaar eind 2011. Nu hebben we er al enkele ritten op zitten en merkten we al direct dat de kaarten op ons RNS 510 systeem verouderd zijn. Via mijn RNS zie ik de volgende gegevens:

HW version: H61

SW version: 3970

Active map: West Europe

Map version HDD: 7551

 

 

Ik heb 3 vragen over mijn RNS systeem:

1. Kan iemand mij aan de hand van deze informatie vertellen welke jaar kaarten er momenteel op zitten?

2. Is een update van de firmware nodig? Zo ja, welke verschillen zijn dan merkbaar ivm mijn huidige versie?

3. Via Marktplaats zijn diverse personen die een kaart update aanbieden. Wat is het verschil met de dealer update, zitten hier bepaalde voordelen aan tov Marktplaats? Of heeft iemand wellicht een goede adres voor een update?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Stuur even een PB naar @ (Ronald)

 

Hij kan je hiermee helpen.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

7551 kaarten zijn V7.2 versie

Terwijl de kaart versie nu aan V14 zit dus deze zijn verouderd.

 

FW update is pas te beslissen van de te upgraden wanneer er meer gegevens aanwezig zijn over de toestel versie.

 

Ivm vraag 3 neem je best contact op met Fappie (Ronald), die helpt je deskundig verder met vraag 1,2 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden