Ga naar inhoud

Ruitenwissersproeier doet het niet meer


Fopperr

Aanbevolen berichten

Thnks Jan @@Diver

 

@@Ray2712 daar ben ik ook wel bang voor. Wellicht toch instelling per ongeluk aangepast dat hier invloed op heeft. Gelukkig doet de ruitenwisser het wel, sproeien is deze tijd van het jaar niet heel veel nodig.

Misschien kan @@roelh eens die van hem uitlezen en een foto van zijn instelling voor je maken. Kan je het weer terug aanpassen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone 7+ met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu blijkt dat het grootlicht ook niet werkt.

 

Ik kan wel seinen (gaat via shutter bij huidige koplamp) maar grootlicht blijft niet aan als ik de hendel naar voren duw.

 

Of ligt aan een instelling of wellicht wijt dit aan dezelfde oorzaak als de andere probleempjes.

@@Fopperr

 

Je hebt niet de oude codering nog opgeslagen staan ergens?

Anders zou je die terug kunnen zetten en dan kijken of het weer werkt.

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar helaas geen foto van gemaakt. ik had bij 09-cent elect, Byte 26 Bit 7 vinkje weggehaald. Dat staat er een code (weet het niet precies meer) met daar in XXXXXXXC7XXXXX.

Dan gaat bij deze de C weg. Toen weer vinkje terug gezet en de C keert weer terug en toen was alles weer goed.

Jaaaa!!! Het werkt weer

 

 

Bij bit7 staat [enabling start/stopfunction]. Hij heeft alles gedaan behalve dat.

 

Je zou bijna denken dat er een totaal andere module in de auto zit. Snap wel dat die dealers van die prutsers zijn als ze alles wat vcds laat zien volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas...

 

Ik kom vanavond misschien nog even bij @@roelh. Ik moet optreden in de plaatst waar hij woont. Misschien kunnen we eea naast elkaar leggen.

Anders binnenkort weer naar Matthijs.

Je hebt bier gedronken ipv het over vcds te hebben! ;)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden