Ga naar inhoud
  • 0

Opgelost! 3C Bluetooth module Iphone 6


Bezoeker123

Vraag

Guys, Ik heb al een beetje zitten zoeken maar kom er niet echt uit; wie kan me definitief de goede module nr. geven.

 

Passat 2008/2009 RNS 510 Premium telefoonmodule (dashboard keypad - geen touchadapter) - witte tellerunit

 

Met de huidige module (nummer 5N0 035730 D - deze had ik al eens vervangen...) kon ik nog wel een Iphone 4 koppelen. Met de Iphone 6 krijg ik geen verbinding. 

 

Is dit dan de goede: 3C8-035-730-E  (of zijn een D, C of B ook al voldoende) ?

 

Of is er iets anders wat niet goed zit?

 

Bedankt voor de reactie!

aangepast door Bezoeker123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze modules zijn allemaal niet compatibel met keypad dat is een bekend probleem. Maar volgend mij heeft mijn vader dat keyboard nooit gebruikt... kan je ook via de RNS doen volgens mij...

Yep Klopt, Je kunt de Module zo instellen dat die alleen via teller en RNS loopt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat zou wel jammer zijn; ik ben nogal gehecht aan mijn keypadje. Werkt stukken fijner en sneller als de RNS.

mmmm sneller dan een RNS en Teller... mmm dat wedstrijdje wil ik wel eens aan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mmmm sneller dan een RNS en Teller... mmm dat wedstrijdje wil ik wel eens aan gaan.

Ieder zijn eigen manier natuurlijk, maar ik zocht altijd met de keypad de eerste drie letters en scrolde dan op het stuur door de laatste paar opties heen. Ik kwam nog uit het Niokia C2 tijdperk he????.

 

Zelf een 3C8 035 730 A in combinatie iphone 6, werkt prima . (Dus B, C, D of E zal zeker ook werken)

Ik ga die module van Roeland eerst testen en anders snor ik een 3c8 035730 x op. Bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

The story continues, 

 

Heb net de module van Roeland geprobeerd, maar de stuur bediening reageerde niet eens op de module. Ik kon niet met de toetsen door het menu scrollen, of zelf maar OK geven.

 

Wat me opvalt is dat mijn eigen versie nog een extra stekker aansluiting zat, heb een fotootje gemaakt.

 

post-15806-0-39942000-1481146099_thumb.jpg

 

Dan toch maar proberen een 3c8 035730 x te pakken proberen te krijgen. 

 

Iemand in de buurt van Rotterdam die zo'n device werkend in de auto heeft om even te testen?

 

Hoor graag als iemand hier wat zinnigs van kan zeggen,

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Paarse fakra aansluiting is van de externe gsm antennen voor als je in RSAP modus werkt. Dan fungeert de module als gsm en heeft deze een antenne nodig om de gsm signalen op te vangen.

 

Echter uit de topic titel maak ik op dat u met een I phone aan de slag gaat en hierbij is werken over RSAP modus niet aan de orde aangezien deze toestellen de RSAP modus niet ondersteunen

U kan hierbij via vcds de antenne bewaking deactiveren zodat de tel module geen foutmelding geeft als er geen externe antenne is aangesloten.

 

Welk type teller heeft u erin ?

Rood/blauw of een witte/kleur

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Paarse fakra aansluiting is van de externe gsm antennen voor als je in RSAP modus werkt. Dan fungeert de module als gsm en heeft deze een antenne nodig om de gsm signalen op te vangen.

 

Echter uit de topic titel maak ik op dat u met een I phone aan de slag gaat en hierbij is werken over RSAP modus niet aan de orde aangezien deze toestellen de RSAP modus niet ondersteunen

U kan hierbij via vcds de antenne bewaking deactiveren zodat de tel module geen foutmelding geeft als er geen externe antenne is aangesloten.

 

Welk type teller heeft u erin ?

Rood/blauw of een witte/kleur

 

Duidelijk wat betreft de antenne aanslutiing. Ik heb een teller unit met witte letters. Bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is opgelost, Ik heb zojuist de 3C8 035 730 E (uit Tsechië!) geïnstalleerd en deze werkt perfect!

De eerste keer gelijk contact kunnen maken. Installatie ging super makkelijk en beste van alles: mijn keypadje werkt ook gewoon.  :cool:

 

Wel ben ik nu de SMS functie kwijt, maar omdat ik ook meteen van dat remote SIM protocol afben, mis ik dat als kiespijn. Ik kan gewoon de telefoon normaal blijven bedienen (niet tijdens het rijden natuurlijk...)

 

En ik heb een multimedia functie (en andere opties) in het menu erbij maar moet nog even kijken hoe dat werkt.

 

Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, ik ben er weer blij mee.  :)  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oordeel zelf:

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/bluetooth-controlers-6/oem-3c8035730e-wi-fi-bluetooth-controler/

 

+ E10 verzendkosten en E 4,40 credit card kosten = E234,40

 

En het werkt! In drie-vier dagen in huis.

 

SMS functie lijkt helemaal weg te zijn (ook het voorlezen) - voorheen was dit een knop op het RNS scherm, maar zal morgen nog eens kijken voor de zekerheid. 

groet

Steven

aangepast door Bezoeker123
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden