Ga naar inhoud
  • 0

Xenon inbouwen Passat B7


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ben aan het bekijken of ik xenon in m'n auto wil. Ik ga geen OEM inbouwen, maar een aftermarket setje van ebay/aliexpress.

Heb dit ook in mijn 3BG gehad en is prima bevallen. Echter ik zag op een site dat je de koplamp fitting aan moet passen (uitvijlen).

Wie kan me hier iets over vertellen? Uiteraard dimlicht en grootlicht.

 

En wat moet je allemaal gebeuren om het in te bouwen? Moet de bumper ervan af en de komlampen eruit gehaald worden?
Kan het überhaupt met de standaard koplampen van een B7?

 

Groet,

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Jurgen, wat is het verschil tussen h7r en h7r+?

 

@@bert888 volgens mij heb ik dezelfde kit als jij aangeeft.

Edit; toch niet, ik had ze met stalen fittig.

H7r+ heeft een zwarte tip / hoedje als extra, net als de normale H7 halogeen peer heeft.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

H7R zou ik nooit meer kopen. Heeft nauwelijks meerwaarde.

 

Als ik zie welke sets navaudio aanbiedt, dan zou ik voor een zelfde set gaan als ik in een ander topic voorgesteld heb. @@nick0016 heeft ze ook en inmiddels ook een aantal andere medeforummers. Navaudio heeft een nette prijs maar voor dat geld heb je ook DLT fastbright F3.

 

De onderstaande set schijnt ook goed te zijn. @@dieseltje, @@wulfke en @ hebben deze ook.

 

https://www.verlichtingkopen.nl/xenon-verlichting/xenon-kit-auto-can-bus/xenon-kit-h7-auto-can-bus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

H7R zou ik nooit meer kopen. Heeft nauwelijks meerwaarde.

 

Als ik zie welke sets navaudio aanbiedt, dan zou ik voor een zelfde set gaan als ik in een ander topic voorgesteld heb. @@nick0016 heeft ze ook en inmiddels ook een aantal andere medeforummers. Navaudio heeft een nette prijs maar voor dat geld heb je ook DLT fastbright F3.

 

De onderstaande set schijnt ook goed te zijn. @@dieseltje, @@wulfke en @ hebben deze ook.

 

https://www.verlichtingkopen.nl/xenon-verlichting/xenon-kit-auto-can-bus/xenon-kit-h7-auto-can-bus

 

Ok ik ben om...

Dat setje gaat m worden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik lees H7R lampen?! Ga aub geen xenon lampen in je reflector units plaatsen. Dit komt de veiligheid van jou en je tegenliggers niet ten goede! En daarnaast zal ik je ***** als ik je tegenkom als tegenligger aangezien het gewoon verblind.

Wil je xenon hebben dan doe het gelijk goed door gebruik te maken van projectie lenzen.

 

Nu dat gezegd te hebben, koop aub niet de ballasten van Navaudio. Ik heb ze inmiddels allemaal vervangen.

 

Goede set is DLT F3 + Cnlight lampen:

 

https://nl.aliexpress.com/store/product/1set-fast-bright-hid-kit-2X-DLT-fast-hid-ballasts-2X-Cnlight-hid-bulbs-fast/406358_32213873634.html?isOrigTitle=true

Levertijd 1 week, heb al vaak genoeg besteld bij deze shop :)

Ballasten en lampen zijn ook los te koop bij hem mocht je niet beiden nodig hebben.

aangepast door nick0016
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

H7r+ valt ook (mij) tegen. Ik heb ze in een Fabia 6Y2 zitten maar nog steeds strooilicht. Wel minder dan de H7r maar achteraf toch nog wel te veel. Met de koplampverstellling op stand 2 valt het nog mee, maar ik denk terug te gaan naar halogeen of wellicht LED proberen.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door JurgenTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden