Afgelopen week ben ik gestrand met de passat. Hij begon te stotteren en sloeg af. Toen heb ik hem met veel moeite kunnen starten en mijn weg kunnen vervolgen. Eenmaal op mijn bestemming aangekomen heb ik het brandstof filter losgehaald. Het leek wel een olie filter, zo zwart. Tja dan weet je natuurlijk al dat de tandempomp motorolie in het brandstof systeem lekt. De brandstofpomp in de tank bleek ook af en toe te weigeren kwam ik achter. Dus een nieuwe brandstof filter, opvoerpomp, en tandempomp gehaald en gemonteerd. Daarna gestart en liep perfect even een proefrit gemaakt niks aan de hand. Half uur later pak ik de auto weer maar begon gelijk weer te stotteren en viel uit. Daarna nog een paar keer aangekregen voor hooguit 2 minuten en volgens mij maar 2 cilinders. Nu slaat hij helemaal niet meer aan. Dus ik kan ook de compensatie waarde van de verstuivers niet aflezen.. wie weet raad.
Vraag
Rowdy Bos
Afgelopen week ben ik gestrand met de passat. Hij begon te stotteren en sloeg af. Toen heb ik hem met veel moeite kunnen starten en mijn weg kunnen vervolgen. Eenmaal op mijn bestemming aangekomen heb ik het brandstof filter losgehaald. Het leek wel een olie filter, zo zwart. Tja dan weet je natuurlijk al dat de tandempomp motorolie in het brandstof systeem lekt. De brandstofpomp in de tank bleek ook af en toe te weigeren kwam ik achter. Dus een nieuwe brandstof filter, opvoerpomp, en tandempomp gehaald en gemonteerd. Daarna gestart en liep perfect even een proefrit gemaakt niks aan de hand. Half uur later pak ik de auto weer maar begon gelijk weer te stotteren en viel uit. Daarna nog een paar keer aangekregen voor hooguit 2 minuten en volgens mij maar 2 cilinders. Nu slaat hij helemaal niet meer aan. Dus ik kan ook de compensatie waarde van de verstuivers niet aflezen.. wie weet raad.
Mvgr
Rowdy
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten