Ga naar inhoud
  • 0

Umfeldbeleuchtung van skoda inbouwen op passat 2004


Petroman

Vraag

Hallo,

 

Op het grote interweb kan je van alles vinden zo ook zaken die ik niet begrijp maar waar wel plaatjes bij staan.

 

Dit forum en topic beschrijft iets over de skoda spiegel instapverlichting in de spiegelbehuizing onderkanten of te wel Umfeldbeleuchtung.

En wel deze twee items:

3U0 945 291 E 01C
Left side

3U0 945 292 E 01C
Right side

 

Mijn vraag: passen deze onderdelen van skoda op een passat 2004 spiele met richtingaanwijzers ?

 

Vriend ALI heeft deze onderdelen (of wat er op lijkt) nl. ook in de aanbieding.

 

Wat past er van een skoda op een passat 3bg 2004 ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb even op het forum gekeken en naar mijn spiegel gekeken (3C) en het lijkt inderdaad erg op dat het past. Geen idee of 3BG zelfde spiegels heeft als de 3C.

 

Zoals ik het begrijp zou je de "onderkant" van de facelift model 2007 moeten hebben. Die zou 1:1 op de 3C passen. En dat zijn de part nummers die je hier boven ook noemt.

 

Even wat verder op onderzoek gaan en wellicht poging wagen met de Ali set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dacht niet dat de 3C spiegelvoet op een 3BG past. Dacht wel dat er een versie van golf 5 of 6 passende is maar pin je er niet op vast. De vorige passat van Thijs had ze er alleszins op zitten (deze zit/zat nu bij Twan bandeman)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De spiegels met knippers van een Golf 5 zijn optisch gelijk. voet past niet.

De golf 6 spiegels waar @@wulfke het over heeft zijn mijn oude spiegels die ik uit China had geïmporteerd. Die zaten daar op de New Passat Lingyu. De chineese tegenhanger van onze 3BG.

Deze passen één op één. Ze zijn alleen heel moeilijk verkrijgbaar.

Setje zal rond de 350 euro kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden