Ga naar inhoud
  • 0

Linker voorveer gebroken


SJ

Vraag

hi allemaal, hier een "latent" lid .... lang geleden lid geworden bij mn eerste Passat (3BG) en nu een 3C maar na verloop van tijd erg weinig op dit forum geweest. En nu ... nu natuurlijk gelijk zoeken op internet en dit forum want bij mijn linker voor veer is gisteren met veel lawaai een halve ring afgebroken.

 

De VW dealer die vraagt hier zo'n 330 euro voor en dan is alleen de linkerveer vervangen. De KwikFit die vraagt ongeveer hetzelfde maar dan is links en rechts vervangen. Dat is nog al een verschil. En misschien is zelf doen ook nog wel een optie.

 

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik op vakantie bent leg mijn telefoon mooi in de koffer en kom ik niet meer eraan tot me vakantie afgelopen is lekker genieten zonnen zwembaden legen en lekker met de kinderen enz enz en dat is ff ontspannen. Ff niks aan je hooft we zitten al te lang met onze telefoon in handen elke dag maar nu ff niet.

 

Is dat ook wat voor jou Barry;-)

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik op vakantie bent leg mijn telefoon mooi in de koffer en kom ik niet meer eraan tot me vakantie afgelopen is lekker genieten zonnen zwembaden legen en lekker met de kinderen enz enz en dat is ff ontspannen. Ff niks aan je hooft we zitten al te lang met onze telefoon in handen elke dag maar nu ff niet.

Is dat ook wat voor jou Barry;-)

Gr Fai

Nee is totaal niks voor mij Fai.

Maar wie zegt dat ik op mijn telefoon nezig ben? Misschien heb ik hem thuis liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden