Ga naar inhoud

Ramen tinten B7 variant


roelh

Aanbevolen berichten

Dat is idd een spot prijs. Heb toen d'r tijd 100 euro betaald voor de passat 2de hands. Verkocht aan een kennisje voor een symbolisch bedrag van €5. Hij had het niet te breed en vond zoiets wel mooi. Wilde er wel wat voor geven. Ach geef maar wat. Kwam ie met 5 euro aan. Dan ga je ook niet lopen zeuren dat het te weinig is als ik zijn achtergrond ken. Hij was er echt super blij mee toen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er nog niet aan toe gekomen om ze in de touareg te plaatsen. Geen tijd/energie. Nu namelijk de boel aan het inpakken om straks in de bus te stappen naar oostenrijk voor lang weekend boarden/skien met de vrouw en nog 44 andere bekenden/vrienden. Misschien dinsdag als we terug komen, dan heb ik toch direct papadag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bc4599f81107fa2a7f9c884148de3c6f.jpg7f789875ede9e118918d3cfe8d9f9dd3.jpgea3e0fef954f5db0034985fc6b8ae927.jpg

 

Vanmiddag even snel de schermpjes erin gemaakt. Moet zeggen ziet er wel lekker uit zo donker.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sonniboys? Dan is het wel goed donker!

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken geleden ook even naar Emmen bij de GlassTinter geweest om mijn voorportieren en achterramen te laten blinderen. De voorportieren 65% lichtdoorlatend + certificaat en achterramen 22% lichtdoorlatend, wat een goede en snelle service daar. af45a3091020963a2e1a0d519698eafe.jpg535bd4078705905ad7df7ece750aac34.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken geleden ook even naar Emmen bij de GlassTinter geweest om mijn voorportieren en achterramen te laten blinderen. De voorportieren 65% lichtdoorlatend + certificaat en achterramen 22% lichtdoorlatend, wat een goede en snelle service daar. af45a3091020963a2e1a0d519698eafe.jpg535bd4078705905ad7df7ece750aac34.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zou 32% voor mogen hier in Nederland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De waarde op het certificaat is de gemeten waarde na het blinderen. De waarde is bij mij gemeten op 52.8%. En mij werd verteld dat dit nog net mocht.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dan weet ik al wat er gebeurd als je aangehouden wordt, dan mag je t eraf peuteren mey dikke boete????

 

Ik woon in Duitsland. Als dit zou mogen en ik het zou laten doen, dan krijg ik er een certificaat bij voor de tuv.

 

Zal die kerel eens vragen, heeft wel een exclusieve uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik al wat er gebeurd als je aangehouden wordt, dan mag je t eraf peuteren mey dikke boete

Ik woon in Duitsland. Als dit zou mogen en ik het zou laten doen, dan krijg ik er een certificaat bij voor de tuv.

Zal die kerel eens vragen, heeft wel een exclusieve uitstraling.

Daarom. Als Farth Vader style helemaal natuurlijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Certificaat heb je niks aan als oom agent gaat meten en het te donker is mag je het eraf halen plus boete van 90 euro per raam (spreek uit ervaring) je hebt dan 2keuzes meteen eraf halen of ze nemen je kenteken in dan heb je 5 dagen de tijd om te laten zien dat het eraf is anders gaat je kenteken naar de rdw

aangepast door rob 1.8turbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat moet zo iets kosten voor de achterlichten van een passat b7 passatjuh87?

 

 

Stuur ff Pb

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Daar kom ik nog een keer op terug passatjuh87. Misschien Kun je vast voorbeeld foto’s posten hoe het kan worden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plak voor 90% bij alle auto's van klanten de 70% licht doorlatend op de voorzeiruiten dan zit je altijd goed ook als je ramen al getint zijn voor mezelf plak ik 50% en ook op klanten auto's op eigen risico ik vind het veel mooier staan ben er zelf nog nooit mee aangehouden maar het mag uiteraard niet het is te donker ???? Ga op korte termijn de mijne ook weer doen zal Dan wel foto's plaatsen

 

Heb helaas nog geen goede folie voor de achterlichten ben nog in overleg met een leverancier daar voor weet binnen 2 weken meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden