Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed, goedkoop adresje in de buurt van didam/Doetinchem die me ramen kunnen tinten. Het is een B7 variant. Lijkt me namelijk wel een mooie verwelkoming voor de auto. Weet iemand iets?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Naja, je snapt denk wel wat ik bedoel. Gaat er vooral om dat het goed is. Een goedkope prijs is altijd fijn meegenomen;)

Geplaatst

Je bedoelt wss goeie prijs/kwaliteit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe ja Sorry! Maar dat prijs/kwaliteit ja :) iemand in deze buurt?

Geplaatst

Mijn vorige auto was geblindeerd door @@roberto (als hij hier nog actief is). Was iets van €175,- en heeft iets van 4 jaar perfect gezeten.

Verder wordt hier in de buurt weinig aangeboden en je moet er ook op letten dat er goede folie wordt gebruikt. UV-werend, krasbestendig etc.

Geplaatst

Sonnyboys?

Ik heb een nieuwe set gekocht op marktplaats toen voor 80 euro.

Fijn gemakkelijk.

Nu hoop ik dat ik hetzelfde voor me zie als wat jij denkt. Vind dat persoonlijk minder mooi, omdat het niet op het raam zelf zit, maar er los van. Blinderen lijkt me mooier.

Geplaatst

Roel @@roelh

Ik zou zeggen ga een dagje naar Emmen en zet je auto af bij  Maurice Beuker van de Glasstinter.nl

Ik heb mijn passat variant geheel achter laten doen voor 149 euro en tint naar keuze.

Alle panelen worden verwijderd bij het aanbrengen van de folie en zelfs voor kun je laten tinten met certificaat.

Gewoon een dagje http://www.wildlands.nl/?gclid=CNTro6-5k84CFQaNGwodtwUAXQ&gclsrc=aw.ds nemen met het gezin.

Ik zou zeggen kijk eens op zijn site. www.glasstinter.nl

Geplaatst

Demonteren?

Ja als je het goed wil doen dan steekt de folie nog een stuk door....

Wil dit wel eens zien na een paar dagen als die uitgehard is hahaha... zal er mooi uit zien.

Maurice maakt er toch iets meer werk van en dat voor 149 euro incl folie naar keuze.

Geplaatst

Zal toch geen krimpfolie zijn zeker hehehe.

Ik heb het ook ee laten doen bij een zafira..ook zonder demonteren...maar lijkt me idd degelijker als het verder doorloopt.en voor dat geld....

Geplaatst

Sonnyboys?

Heb je al keer eerder benoemd ;) maar ik denk dat ik dat niet doe. F goed in verdiepen.

Geplaatst (aangepast)

Vraag was of je die bedoelde..maakt niks uit.ik vind het mooi staan.

Zal wel met uv te maken hebben zeker?

Maar wij bestuurders zitten toch in de zon.gaat eigenlijk puur voor de looks toch.en op vakantie kunnen ze niet in je koffer kijken....dochter klaagt dat ze niet fatsoenlijk naar buiten kan kijken......dus alleen kofferramen bij ons gedaan

aangepast door rob 44
Geplaatst

Ik heb f gegoogled. Sonniboys gaan he zeker niet worden. Als de ramen omlaag gaan, hoe kun je dan alsnog eventueel je arm/hand naar buiten doen? Vind het persoonlijk ook maar half af. Ik ga, indien prijs prima is, voor ramen blinderen. Alleen even zien wat de wet erover zegt wat mag en wat mooi is.

Geplaatst

Roel @@roelh

Ik zou zeggen ga een dagje naar Emmen en zet je auto af bij Maurice Beuker van de Glasstinter.nl

Ik heb mijn passat variant geheel achter laten doen voor 149 euro en tint naar keuze.

Alle panelen worden verwijderd bij het aanbrengen van de folie en zelfs voor kun je laten tinten met certificaat.

Gewoon een dagje http://www.wildlands.nl/?gclid=CNTro6-5k84CFQaNGwodtwUAXQ&gclsrc=aw.ds nemen met het gezin.

Ik zou zeggen kijk eens op zijn site. www.glasstinter.nl

Dit lijkt me wel wat, zeker qua prijs.

@, gezin? Moet ik f wat kids lenen;) haha

Geplaatst

Ik heb f gegoogled. Sonniboys gaan he zeker niet worden. Als de ramen omlaag gaan, hoe kun je dan alsnog eventueel je arm/hand naar buiten doen? Vind het persoonlijk ook maar half af. Ik ga, indien prijs prima is, voor ramen blinderen. Alleen even zien wat de wet erover zegt wat mag en wat mooi is.

Niet om af te kraken he maar heb je de oem verduistering al eens gezien met die kieren en gaten..zoek die eens op...das half af met hun clipjes dat zal niemand betwisten denk ik..

Geplaatst

Dit lijkt me wel wat, zeker qua prijs.

@, gezin? Moet ik f wat kids lenen;) haha

Wie gaat er dan bij jou de handen uit de ramen steken achter? Whahaha
Geplaatst

Wie gaat er dan bij jou de handen uit de ramen steken achter? Whahaha

Geen idee wie, Maar stel een keer. Nee, wil echt blinderen of niets ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden