rob 44 Geplaatst 29 juli, 2016 Rapporteer Geplaatst 29 juli, 2016 Ondanks dat de prijs erg mee valt, zit ik nog even met de rit erheen. Het is dik 1,5uur vanaf waar ik woon en de kilometers tikt ook aan. Uiteraard is de kwaliteit/prijs waar het om draait. Ben nog wel benieuwd wat er in Gelderland, of iig dichtbij Doetinchem te vinden is. En uiteraard waarbij de prijs zeer gunstig is en de kwaliteit goed Dacht ik ook toen ik naar granada reed vanuit limburg.zou ik in granada gaan of toch malaga?hmm scheelde toch 180 km piet
maarten80 Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Roelh! Heb je ramen in 2016 nog laten blinderen in Emmen? Ik heb voor aankomende zaterdag een afspraak staan, ik was benieuwd naar jou foto’s en tint waardes die je hebt genomen. 1
roelh Geplaatst 14 december, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Roelh! Heb je ramen in 2016 nog laten blinderen in Emmen? Ik heb voor aankomende zaterdag een afspraak staan, ik was benieuwd naar jou foto’s en tint waardes die je hebt genomen.Heb mijne niet laten tinten.@@Fopperr wel in Duitsland. VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
maarten80 Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@Fopperr wat voor tint heb jij op je ramen genomen? Heb je voor ook laten doen? 1
Fopperr Geplaatst 14 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 @@Fopperr wat voor tint heb jij op je ramen genomen? Heb je voor ook laten doen?Heb vanaf de achterrij laten blinderen. Dus de voorruiten niet. Ik weet niet welke tint precies, van buiten mooi donker maar je kunt er wel doorheen kijken en van binnen heb je geen/nauwelijks hinder. 1
passatjuh87 Geplaatst 13 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2018 Ik blindeer ook tegen een scherpe prijs en goede kwaliteit folie ik woon in omgeving Oldenzaal heb 13 jaar ervaring er mee waarvan 7 jaar bij een bedrijf als dagelijks werk geblindeerd Gr Michael 3
Fopperr Geplaatst 13 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2018 Ik blindeer ook tegen een scherpe prijs en goede kwaliteit folie ik woon in omgeving Oldenzaal heb 13 jaar ervaring er mee waarvan 7 jaar bij een bedrijf als dagelijks werk geblindeerd Gr Michael Dan ken je Roberto waarschijnlijk ook wel.
passatjuh87 Geplaatst 14 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 14 januari, 2018 Dan ken je Roberto waarschijnlijk ook wel. Nee volgens mij niet heb dit bij een bedrijf in Tiel gedaan heb daar ongeveer 10 jaar gewoond nu de laatste 2 jaar hier in de omgeving bezig ???? Gr Michael 1
wulfke Geplaatst 14 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 14 januari, 2018 Ook wrappen, tinten van achterlichten ? 2
passatjuh87 Geplaatst 15 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2018 Ook wrappen, tinten van achterlichten ? Wrappen niet achterlichten tinten wel als ik de folie weer heb 2
wulfke Geplaatst 15 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2018 Wrappen niet achterlichten tinten wel als ik de folie weer hebAchterlichten tinten hoort er interessant uit !
Rachid17 Geplaatst 15 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2018 Wrappen niet achterlichten tinten wel als ik de folie weer heb @@passatjuh87 heb je een pb gedaan is het mogelijk om een antwoordt te krijgen erover????????????????
maarten80 Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Wat moet zo iets kosten voor de achterlichten van een passat b7 passatjuh87? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bjorn Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Zitten ook te denken aan ramen donkerder te maken. Heb bij de touareg al wel paar tinten donkerder achterin ivm privacy glas maar je kijkt nog zo naar binnen en de kids zitten soms te zeuren over zonlicht. Omdat de sonniboys zeer goed bevallen zijn in de passat ( ook icm privacyglas ) zit ik hier weer aan te denken. Kosten €180 incl verzenden en als we dan ooit de auto weg doen verkoop je ze zo weet voor € 85-€100. Voordeel is ook dat je met raam open kunt rijden en alsnog verduisterd is en je geen vliegen/ongedierte in de auto komt. Alleen als je airco hebt rij je natuurlijk nooit met ramen open.
bjorn Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Touareg nu Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
bjorn Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Verschil met en zonder sonniboys Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2
bjorn Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Zojuist maar daad bij woord gevoegd en ze besteld. Ben benieuwd. Zal zodra ze binnen zijn en gemonteerd ff foto plaatsen wat het verschil is. Verwacht vergelijkbaar met wat ik in de passat had. Tourareg zal optisch altijd wel iets lichter blijven als je doek van panoramadak open hebt, zoals op bovenstaande foto.
Fopperr Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Zal je goed bevallen, alleen nadeel is dat in de wintermaanden er vocht tussen raam en sonniboy kan blijven hangen en bevriezen.
bjorn Geplaatst 16 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2018 Zal je goed bevallen, alleen nadeel is dat in de wintermaanden er vocht tussen raam en sonniboy kan blijven hangen en bevriezen. Daar heb ik in de passat in ieder geval nooit last van gehad. Las er toen dr tijd wel wat over op het forum. Scheelt misschien al wel dat wij de auto altijd onder de carport hebben staan en geen bevroren ramen hebben hierdoor. ( ja nu staat die even aan de straat omdat de vriendelijke vriend van de carglas mijn caddy raam moest fixen, en die had voorkeur om onder de carport te staan ivm regen) 1
bjorn Geplaatst 17 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 17 januari, 2018 Heb ze vandaag binnen gekregen. Alleen nog geen zin gehad om ze te monteren. Zal morgen of vrijdag wel worden. Of na het ski/snowboard weekendje. Geen haast mee. Toch bagger weer.
Fopperr Geplaatst 17 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 17 januari, 2018 Heb ze vandaag binnen gekregen. Alleen nog geen zin gehad om ze te monteren. Zal morgen of vrijdag wel worden. Of na het ski/snowboard weekendje. Geen haast mee. Toch bagger weer.Had die dude van Carglass dit niet kunnen doen voor je????
Mausey Geplaatst 18 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 18 januari, 2018 Leroy bedoel je? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bjorn Geplaatst 18 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 18 januari, 2018 Die was dinsdag niet bij mij thuis het sterretje aan het maken. Denk dat ik vanmiddag ff die schermpjes erin ga freubelen. Klusje hier gaat ondankbare harde wind wel voorspoedig. Misschien denk ik daar vanmiddag wel anders over als ik weer helemaal kapot ben.
hcaluwe Geplaatst 19 januari, 2018 Rapporteer Geplaatst 19 januari, 2018 Zelf ook Sonniboys in de Passie???? bevalt uitstekend, nooit spijt van gehad . Ik moet wel zeggen dat ik ze overgenomen heb voor een spotprijs ???? € 25,- maar mijn volgende auto komen ze ook in???? en wat jij zegt makkelijk weer te verkopen. 1
Aanbevolen berichten