Ga naar inhoud

Ramen tinten B7 variant


roelh

Aanbevolen berichten

Geen idee wie, Maar stel een keer. Nee, wil echt blinderen of niets ;)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geloof me, naar Emmen rijden is echt de moeite waard.

Hij is er 3 a 4 uurtjes mee bezig.

Bianca xijn vrouw zet jullie in Emmen af en haalt jullie weer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo, ik heb wat prijzen opgevraagd en ik denk dat het me redelijk duidelijk is.

Echter, nu de hamvraag, welke licht doorlatings percentage is mooi en is toegestaan?
En is het mooier alleen de achterramen/kofferbak te doen, of ook de zijruiten van bestuurder/passagier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterramen is alles toegestaan. de voor en zijruiten voor is wettelijk bepaald en krijg je bij een goed bedrijf een doorlichtings certificaat.

Bij Maurice van de Glasstinter kun je terplekke kiezen uit verschillende soorten folie

 

En waar laat je het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterramen is alles toegestaan. de voor en zijruiten voor is wettelijk bepaald en krijg je bij een goed bedrijf een doorlichtings certificaat.

Bij Maurice van de Glasstinter kun je terplekke kiezen uit verschillende soorten folie

 

En waar laat je het doen?

Ik denk dat het een dagje Emmen gaat worden. Moet nog even bellen of de kosten kloppen zoals ik ze gezien heb. 149 voor de 5 ramen van de variant b7.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het een dagje Emmen gaat worden. Moet nog even bellen of de kosten kloppen zoals ik ze gezien heb. 149 voor de 5 ramen van de variant b7.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

149 euro klopt, Andre @@butcher1981 gaat over 3 weken ook met zijn nieuwe Audi weer heen.

Ik ga het combineren als ik naar mijn nicht in Veenoord ga, mijn TDI moet ook nog voorzien worden van folie... mijn vorige FSI ha het ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super vet hoor! De voorste ramen niet gedaan zie ik. Welke lichtdoorlatendheid is dit?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

De donkerste, alleen vond mijn vrouw dat later te donker.

Maar ach ik reed het meest in de Passat dus.

 

Andre @@butcher1981 heeft denk ik nog wel een foto van zijn tint... die had 1 of 2 tinten lichter.

Nee voor heb ik niet laten doen, maar had gekund ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf twijfel ik nog welke tint. Samen met de vrouw maar eens een keus maken. Donkerste lijkt me wel erg mooi! Voor twijfel ik of ik dat moet doen of niet. Ene kant yes, andere kant, mwoa...

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet eerlijk bekennen donker is wel erg donker hoor... ook als je s'avonds door je zijraam moet kijken of er fietsers aan komen.

Als je voor ook laat doen dan zou ik de 2e tint nemen en voor 1 tint... Maar Maurice kan je daar alles over vertellen en adviseren.

JE kan zelfs origineel VW groene foliie nemen.. al is die wel wat duurder.

 

Hier het topic en foto;s van Andre

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35552-butchers-passat-20-fsi/page-12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat de prijs erg mee valt, zit ik nog even met de rit erheen. Het is dik 1,5uur vanaf waar ik woon en de kilometers tikt ook aan.

Uiteraard is de kwaliteit/prijs waar het om draait. Ben nog wel benieuwd wat er in Gelderland, of iig dichtbij Doetinchem te vinden is.

En uiteraard waarbij de prijs zeer gunstig is en de kwaliteit goed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat de prijs erg mee valt, zit ik nog even met de rit erheen. Het is dik 1,5uur vanaf waar ik woon en de kilometers tikt ook aan.

Uiteraard is de kwaliteit/prijs waar het om draait. Ben nog wel benieuwd wat er in Gelderland, of iig dichtbij Doetinchem te vinden is.

En uiteraard waarbij de prijs zeer gunstig is en de kwaliteit goed ;-)

:bash: :bash: :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wie weet, zou ideaal zijn toch? Maar heb prijzen vergeleken op internet, vind niks goedkoper of in de buurt van dit, wordt ritje Emmen proberly :D

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Joh wat is 1.5 uur sturen in de passat.

Gewoon doen. Je weet dat het goed is en de prijs is ook goed. Niet gaan mierenziften. Je weet niet hoe goed een ander is.

Als Nunspeet dichter bij is voor je kan je naar tint a car.

Maar zou proberen met z'n drieën een mooie prijs eruit te slepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nunspeet is zeker meer in de buurt, volgens mij alleen stukken duurder dan in Emmen.

Benieuwd wie meer ramen wil blinderen, benieuwd of er een leuke korting uit kan komen dan.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De donkerste, alleen vond mijn vrouw dat later te donker.

Maar ach ik reed het meest in de Passat dus.

 

Andre @@butcher1981 heeft denk ik nog wel een foto van zijn tint... die had 1 of 2 tinten lichter.

Nee voor heb ik niet laten doen, maar had gekund ;)

 

Klopt hij heeft 5 tinten en ik heb ook mede door zijn advies en ook omdat het op zijn auto zat de middelste tint genomen uit mijn hoofd 22% en geloof me tis mooi donker en kan er goed doorheen kijken van binnen naar buiten, en ik neem deze nu weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden