eerse032 Geplaatst 24 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 juli, 2016 Beste Passatliefhebbers, Spiegelglas rechts is bij mij eraf komen zetten, glas is beschadigd. Nu moet ik een nieuw glas hebben, maar waar moet ik op letten? Kan ik gewoon een los spiegelglas bestellen? Langs de dealer? Heb op het net en forum al gezocht, maar kom er niet helemaal uit. Las op een Duits forum, dat er kwaliteitsverschil is? Misschien iemand een glas liggen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 eerse032 Geplaatst 25 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ben zojuist ff bij de VW Stealer geweest, had een glas op voorraad, 50,-- EURIES!!!!!! . Laat maar zitten heb ik gezegd. Zoek op het net wel ff en bestel ik wel een glas. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ik heb wel een nieuwe/gebruikte glas liggen van een 3c,er zit wel een sticker van bm op . Ik zit in amsterdam en waar zit jij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ik heb wel een nieuwe/gebruikte glas liggen van een 3c,er zit wel een sticker van bm op . Ik zit in amsterdam en waar zit jij. Ik kan me vergissen maar als ik op zijn avatar kijk gok ik dat hij mogelijk heel misschien in CAPELLE AAN DEN IJSSEL woont. Maar dat is louter een vermoeden. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ik kan me vergissen maar als ik op zijn avatar kijk gok ik dat hij mogelijk heel misschien in CAPELLE AAN DEN IJSSEL woont. Maar dat is louter een vermoeden. Dat jij dit kan zien Barry aan de avatar.....lopen ze allemaal zo bij in CAPELLE AAN DEN IJSSEL. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 www.winparts.nl 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Dat jij dit kan zien Barry aan de avatar.....lopen ze allemaal zo bij in CAPELLE AAN DEN IJSSEL. Staat eronder he Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 eerse032 Geplaatst 25 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ja en ben ook in Capelle. Ook 010 trouwens @@Rachid17 Bedankt, maar als ik em moet halen ben ik meer kwijt dan ik em hier bestel: http://www.mijnautoonderdelen.nl/volkswagen/passat/85830/85833/buitenspiegelglas of is dit niks? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ja en ben ook in Capelle. Ook 010 trouwens @@Rachid17 Bedankt, maar als ik em moet halen ben ik meer kwijt dan ik em hier bestel: http://www.mijnautoonderdelen.nl/volkswagen/passat/85830/85833/buitenspiegelglas of is dit niks? Klopt dit is goedkoper man ,voor deze prijs zou ik het ook bestellen. Mocht je het toch willen dan ben je welkom Eerse032 . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Staat eronder he Bedoel je de 032 Barry! Ik zie geen 010 staan ook niet op zijn profiel, denk dat jij het wel kan zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Marco @@eerse032 Ik heb er ook nog een paar liggen verwarmd en onbeschadigd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Bedoel je de 032 Barry! Ik zie geen 010 staan ook niet op zijn profiel, denk dat jij het wel kan zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Ik zit achter mijn telefoon Barry dus ik zie dat niet. Zie alleen naam en wanneer lid geworden ,geboortedatum en meer niet. Dank je wel Barry ???????? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 De pc is te groot om op mijn schoot te zetten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Marco @@eerse032 Ik heb er ook nog een paar liggen verwarmd en onbeschadigd Sla jij ze verwarmd op.? 5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RohanV6 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Bij winparts kijken, kosten denk ik goedkoper als bij de dealer. Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 eerse032 Geplaatst 25 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 @ Heb er vanmiddag een besteld, die kan ik in R'dam morgenochtend ophalen. Mocht het niet de kwaliteit zijn die ik gewend ben hou ik het in gedachten, bedankt Ronald. Rem heeft het trouwens prima gedaan in Frankrijk! @@Rachid17 Jij ook bedankt voor je aanbod. Voor wat betreft 010, doelde ik op 010 R'dam en jij 020 A'dam Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rachid17 Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 Graag gedaan Eerse032...Ik heb in Rotterdam gewoond, Rotterdam Zuid afrikanenplein waren de beste jaren voor mij....mis het wel daar. Mocht het weer kapot gaan dan zijn er Fappie en rachid voor jou in de buurt ???? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 25 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2016 @ Heb er vanmiddag een besteld, die kan ik in R'dam morgenochtend ophalen. Mocht het niet de kwaliteit zijn die ik gewend ben hou ik het in gedachten, bedankt Ronald. Rem heeft het trouwens prima gedaan in Frankrijk! @@Rachid17 Jij ook bedankt voor je aanbod. Voor wat betreft 010, doelde ik op 010 R'dam en jij 020 A'dam IS prima Marco @@eerse032 Rem had niet anders verwacht hahaha, anders had ik je niet op vakantie laten gaan 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 SRHoutstra Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 Hai, ouder topic maar ik heb nu ook en (linker) spiegel die niet meer verwarmd. Iemand in de buurt van Alkmaar die er nog eentje heeft liggen? Heb bij Winparts op kenteken gezocht, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen. Qua prijs allemaal verschillend, bolvormig, asferisch... Is voor een Passat Sedan, 2.0 Tdi van eind 2008. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 28 minuten geleden, SRHoutstra zei: Hai, ouder topic maar ik heb nu ook en (linker) spiegel die niet meer verwarmd. Iemand in de buurt van Alkmaar die er nog eentje heeft liggen? Heb bij Winparts op kenteken gezocht, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen. Qua prijs allemaal verschillend, bolvormig, asferisch... Is voor een Passat Sedan, 2.0 Tdi van eind 2008. Wat een ander heeft liggen kan dus ook aan al de criterium voldoen, en niet de goede zijn. Het glas is er makkelijk af te halen en het nummer zal waarschijnlijk dan achterop staan 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 Wat is je vin nummer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 SRHoutstra Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 5 minuten geleden, Diver zei: Wat is je vin nummer WVWZZZ3CZ9P042803 Had um er net af, kon helaas geen partnummer ontdekken.... Weerstand is in ieder geval 0.... De rechter geeft 0.05 ohm aan.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 Dit is hem dus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 SRHoutstra Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 (aangepast) Ja, dat is inderdaad mijn auto. Nu nog de juiste zien te bestellen. 19 december, 2021 aangepast door SRHoutstra Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 19 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2021 Kijk naar de nummers 12, de ene is de linkse de andere de rechtse Links bestuurder, en rechts, ( links stuur li-st ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
eerse032
Beste Passatliefhebbers,
Spiegelglas rechts is bij mij eraf komen zetten, glas is beschadigd.
Nu moet ik een nieuw glas hebben, maar waar moet ik op letten?
Kan ik gewoon een los spiegelglas bestellen? Langs de dealer?
Heb op het net en forum al gezocht, maar kom er niet helemaal uit.
Las op een Duits forum, dat er kwaliteitsverschil is?
Misschien iemand een glas liggen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten