Ga naar inhoud
  • 0

Spiegelglas 3C


eerse032

Vraag

Beste Passatliefhebbers,

 

Spiegelglas rechts is bij mij eraf komen zetten, glas is beschadigd.

 

Nu moet ik een nieuw glas hebben, maar waar moet ik op letten?

Kan ik gewoon een los spiegelglas bestellen? Langs de dealer? 

 

Heb op het net en forum al gezocht, maar kom er niet helemaal uit.

Las op een Duits forum, dat er kwaliteitsverschil is?

 

Misschien iemand een glas liggen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb wel een nieuwe/gebruikte glas liggen van een 3c,er zit wel een sticker van bm op .

 

 

Ik zit in amsterdam en waar zit jij.

Ik kan me vergissen maar als ik op zijn avatar kijk gok ik dat hij mogelijk heel misschien in CAPELLE AAN DEN IJSSEL woont. Maar dat is louter een vermoeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan me vergissen maar als ik op zijn avatar kijk gok ik dat hij mogelijk heel misschien in CAPELLE AAN DEN IJSSEL woont. Maar dat is louter een vermoeden.

Dat jij dit kan zien Barry aan de avatar.....lopen ze allemaal zo bij in CAPELLE AAN DEN IJSSEL. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja en ben ook in Capelle. Ook 010 trouwens :mrgreen:

 

@@Rachid17 Bedankt, maar als ik em moet halen ben ik meer kwijt dan ik em hier bestel:

 

http://www.mijnautoonderdelen.nl/volkswagen/passat/85830/85833/buitenspiegelglas

 

of is dit niks?

 

Klopt dit is goedkoper man ,voor deze prijs zou ik het ook bestellen.

 

Mocht je het toch willen dan ben je welkom Eerse032 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Heb er vanmiddag een besteld, die kan ik in R'dam morgenochtend ophalen. Mocht het niet de kwaliteit zijn die ik gewend ben hou ik het in gedachten, bedankt Ronald.

 

Rem heeft het trouwens prima gedaan in Frankrijk! :thumb:

 

@@Rachid17 Jij ook bedankt voor je aanbod. Voor wat betreft 010, doelde ik op 010 R'dam en jij 020 A'dam :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Heb er vanmiddag een besteld, die kan ik in R'dam morgenochtend ophalen. Mocht het niet de kwaliteit zijn die ik gewend ben hou ik het in gedachten, bedankt Ronald.

 

Rem heeft het trouwens prima gedaan in Frankrijk! :thumb:

 

@@Rachid17 Jij ook bedankt voor je aanbod. Voor wat betreft 010, doelde ik op 010 R'dam en jij 020 A'dam :rolleyes:

IS prima Marco @@eerse032

 

Rem had niet anders verwacht hahaha, anders had ik je niet op vakantie laten gaan  :wink:  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hai, ouder topic maar ik heb nu ook en (linker) spiegel die niet meer verwarmd. Iemand in de buurt van Alkmaar die er nog eentje heeft liggen?

Heb bij Winparts op kenteken gezocht, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen. Qua prijs allemaal verschillend, bolvormig, asferisch...

Is voor een Passat Sedan, 2.0 Tdi van eind 2008.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
28 minuten geleden, SRHoutstra zei:

Hai, ouder topic maar ik heb nu ook en (linker) spiegel die niet meer verwarmd. Iemand in de buurt van Alkmaar die er nog eentje heeft liggen?

Heb bij Winparts op kenteken gezocht, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen. Qua prijs allemaal verschillend, bolvormig, asferisch...

Is voor een Passat Sedan, 2.0 Tdi van eind 2008.

Wat een ander heeft liggen kan dus ook aan al de criterium voldoen, en niet de goede zijn. Het glas is er makkelijk af te halen en het nummer zal waarschijnlijk dan achterop staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden