Ga naar inhoud
  • 0

Drl en bochtenverlichting


Gast Fappie

Vraag

Vandaag het 3C8 boordnet gemonteerd, was hem gisteren vergeten mee te nemen naar de mini mod dag.

 

Nu alles gecodeerd en Guy Wulfke mod werkt prima op de middelste ringen... maarrrr

 

Bochtenverlichting werk goed maar nou doet Drl via Foglights het niet meer.

Nou had ik een Boordnetcode van iemand op de laptop staan maar kom daar niet verder mee.

 

Weet iemand welke bite byte er aangevinkt moet worden in het boordnet.

 

Het gaat om een 3C9 (E) 30Bite High boordnet.

 

Het stomme is dat ik hem bij iemand wel werkend heb gekregen maar niet meer weer hoe pffffff

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Lijk me sterk dat het in de lampjes zit als je mistlampen en je bochten licht wel gewoon werkt.

Zoals Dre altijd zegt het is en blijft een Passat. hahahaha

Zal je zien... morgen doet DRL het gewoon  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb vanavond ook even bij mij gekeken wat er ingesteld staat en byte 17 bit 4 aangezet. echter gebeurde er niets, niet in uitstand en ook niet in auto stand. Pas toen ik skandinavian drl aan zette samen met byte 17 bit 4 gingen mijn mistlampen aan als drl. echter gaan mijn achterlichten dan ook aan en dat mag niet voor de apk.

wat moet er nog meer gecodeerd worden? of moet je nog ergens een draad trekken?

Kan je eens proberen van zowel byte 0 bit 3 op 1 en byte 0 bit 4 op 1 te zetten en kijken of het dan goed werkt ?

Dus beide aanvinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

meende gelezen te hebben dat iemand dat wel had aangezet, maar zal wel verkeerd geïnterpreteerd zijn door mij.

3c0 23 Byte boordnet ondersteund dat niet en je hebt zelfs de mogelijkheid niet om hem aan te vinken.

Dit was bij mij het geval, ik had een 23 byte Highend, misschien bij een 30 byte Highend wel....maar dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net in de pauze nog even de laptop aan de wagen gehangen.

Byte 23 bit 2 aan

en Byte 23 bit 3-4 op bochten verlichting zetten en bochtverlichting werkt ook.

Als DRL aan staat werkt bocht verlichting niet. Zodra het donker wordt en de gewone verlichting aangaat, werkt bochtverlichting.

 

leuke en handige mod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net in de pauze nog even de laptop aan de wagen gehangen.

Byte 23 bit 2 aan

en Byte 23 bit 3-4 op bochten verlichting zetten en bochtverlichting werkt ook.

Als DRL aan staat werkt bocht verlichting niet. Zodra het donker wordt en de gewone verlichting aangaat, werkt bochtverlichting.

 

leuke en handige mod.

zo werkt het ook bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net in de pauze nog even de laptop aan de wagen gehangen.

Byte 23 bit 2 aan

en Byte 23 bit 3-4 op bochten verlichting zetten en bochtverlichting werkt ook.

Als DRL aan staat werkt bocht verlichting niet. Zodra het donker wordt en de gewone verlichting aangaat, werkt bochtverlichting.

 

leuke en handige mod.

Maar ook wel een beetje een nutteloze mod, vind ik.

 

Dimmen de DRL's bij een 3c ook als je de richtingaanwijzer aan zet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden