Ga naar inhoud
  • 0

RNS315 kaartupdate


JanP64

Vraag

Heeft iemand al een kaartupdate gedaan van zijn RNS315?
Ik wil graag de POIs in categorieën zoeken (restaurants, hotels, musea, ...).

In mijn RNS kan ik alleen tankstations en parkeerplaatsen zoeken, de rest moet ik via de naam zoeken (en dat werkt niet echt handig).
Nu heb ik via youtube gezien dat vanaf 2012 je wel met categorieën in de RNS kunt zoeken.

https://www.youtube.com/watch?v=EUquhm5fUrQ (begint ergens rond 2:50).
Ik denk dat de mijne van eind 2011 is...

 

Dus mijn vraag: krijg je dit "vanzelf" nadat je een kaartupdate hebt gedaan?

 

Ik heb nu nog kaarten versie 0038 (is volgens mij V3).

De huidige versie is V8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb vorig jaar de V8 op mijn rns315 gezet. En zoals eerder al is vermeld, het is enorm achterhaald. Wegen staan niet aangegeven die er inmiddels wel zijn. Hierdoor krijg je onjuiste routes aangegeven en/of word je zelfs tot rondje rijden gedwongen.

Ik gebruik op het moment een mobiele app die regelmatig automatisch updates heeft en dat voor een bedrag ver onder de VW updates. Maar ja, je hebt wel weer een mobiel aan je dashboard hangen.

 

Hoewel ik tevreden ben met de app, ben ik wel nieuwsgierig in hoeverre de V9 uptodate is.

aangepast door CactusJack
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vorig jaar de V8 op mijn rns315 gezet. En zoals eerder al is vermeld, het is enorm achterhaal. Wegen staan niet aangegeven die er inmiddels wel zijn. Hierdoor krijg je onjuiste routes aangegeven en/of wordt je zelfs tot rondje rijden gedwongen.

Ik gebruik op het moment een mobiele app die de regelmatig automatisch updates heeft en dat voor een bedrag ver onder de VW updates.

 

Hoewel ik tevreden ben met de app, ben ik wel nieuwsgierig in hoeverre de V9 uptpdate is.

Ik heb v9 gedraaid en ik merk dat er veel wegen niet opstaan. Desondanks willen mensen graag de nieuwste updates, zeker bij verkoop auto werkt dit altijd prima. Maar ik gebruik verder liever ook tomtom navi op mn android.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb v9 gedraaid en ik merk dat er veel wegen niet opstaan. Desondanks willen mensen graag de nieuwste updates, zeker bij verkoop auto werkt dit altijd prima. Maar ik gebruik verder liever ook tomtom navi op mn android.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ik was er al bang voor. Ik gebruik zelfs de TomTom en de Sygic (die laatste is grafisch mooi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

***********************************************

***********************************************

@_mitch_

Als eerste welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Ten tweede, het is hier niet toegestaan om links of verwijzingen te posten naar illegale software sites.

Vandaar heb ik je tekst verwijderd.

Overigens neemt het niet weg dat we zeker op de hoogte zijn van dergelijke mogelijkheden en er zelfs leden zijn die je daarbij kan helpen. Maar wel via PB communiceren graag  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Harold en ben sinds kort in het bezit van een VW met een rns 315. Hier zit een V4 West Europa in. Nu kan ik via Marktplaats een V8 West Europa kopen maar ik weet niet of dit kan. Blijven de gegevens na eerdere installatie op de sd card staan of worden ze gewist

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt de sd kaart maar eenmalig gebruiken, wat ie6msnd ook zegt. Je moet het zo zien. Hij knipt en plakt de gegevens naar het systeem en omdat de sd kaart gelocked is vervolgens niet meer te gebruiken in je pc of waar ook.

Uiteraard zijn er hulpmiddelen, maar de officiële weg is dit.

Als iemand zegt ik heb de kaart geïnstalleerd en het staat er op, het kan niet.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is altijd fijn je systeem up to date te hebben(lees laatste versie hebben). Ik merk dat nog niet alles up to date is qua kaart dekking. Als je je auto/systeem verkoopt klinkt het altijd fijn dat de nieuwe versie erop staat.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi allemaal,

 

net via ROELH een kaartje gekregen om mijn 315 te up-date V 9 !! :mrgreen: . werkt super. duurde wel wat lang. bijna 4 uur bezig geweest.

maar werkt top.

Bedankt ROELH.

 

Mvg Bas

Das goed nieuws!

Mochten mensen nog van hun geblokkeerde sd kaartjes af willen tegen een kleine vergoeding houd ik mij aanbevolen ik wil wat testen namelijk. Graag via Pm

aangepast door Roeland
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden