Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Hallo allen,

Na 2 jaar heeft 1 lamp het opgegeven. De lamp heeft geen schuld. Ik rijdt altijd met de lampen aan en minstens 2 uur per dag dus ik ben tevreden voor wat betreft de levensduur.

Nu wil ik echter 5000k pro line lampen origineel hebben maar ik weet niet waar ik die kan kopen.

iemand een idee waar ik die kan kopen?

misschien wel bij Guyke want daar komt de set vandaan maar mijn PB komt steeds terug op de een of andere manier.

vr gr ej huiskamp

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
  Op 8-6-2016 om 21:51, Fopperr zei:

Look what I found on AliExpress

http://s.aliexpress.com/Zv2AvyMF

Dit zijn de sets die Pilot ook inkoopt

Ik zie wel verschillen. Andere lampen (mindere kwaliteit) zo te zien. Ook zie ik 1 extra connector voor het error canceller, Pilot heeft dit direct aan de ballast zitten. De ballast behuizing lijkt er wel veel op. Die zullen wel extra met massa's  gemaatk worden. Of die internals hetzelfde zijn weet je pas als je ze open maakt en vergelijkt.

• 0
Geplaatst

Excuus, ik heb inderdaad de verkeerde set gedeeld. Alleen nu kan ik de juiste zo snel niet vinden.

Wat je beter kunt nemen is een lamp met stalen fitting. Als ik de juiste set vind zal ik hem even plaatsen.

• 0
  • 0
Geplaatst

Ik heb gisteren toevallig ook een lamp kapot. heb ook de 5000k set destijd bij guyke gekocht. Heeft het 3 jaar gedaan en constant aan!!! Ben er zeer tevreden over.

maar wil ook graag 1 losse lamp bestellen

• 0
Geplaatst
  Op 12-6-2016 om 12:15, Charles16v zei:

Op 9-6-2016 om 18:45, wulfke zei:
Zal ik je binnenkort weten te vertellen of ze het goed doen. Heb ze nog niet binnen. Maar ik verwacht geen problemen
  • 0
Geplaatst
  Op 12-6-2016 om 12:54, wulfke zei:

Zal ik je binnenkort weten te vertellen of ze het goed doen. Heb ze nog niet binnen. Maar ik verwacht geen problemen

ok ik bestel ze ook gewoon. neem aan dat warmwit 5000k is..?

• 0
Geplaatst
  Op 12-6-2016 om 13:37, Charles16v zei:

ok ik bestel ze ook gewoon. neem aan dat warmwit 5000k is..?

Volgens ik uit de advertentie kan opmaken is idd warm wit is 5000K.
  • 0
Geplaatst

Hoi,

Ik heb ondertussen een setje 5000k op de kop getikt maar ook een setje besteld zoals hierboven aangegeven bij Ali Express.

Het enige wat ik wel vervelend vind is dat de adapter bij de Pilot versie er volgens mij bij zat en ik deze nu ingeslepen heb om op de nieuwe lampen te zetten.

Of ik heb ze toen op de een of andere manier wel om de kabels kunnen krijgen maar daar heb ik geen idee meer van.

gr ej

• 0
Geplaatst

Wat toevallig!

Ook ik 2jaar lang, zeker 2 uren per dag bijna met lampen aan.

1 lamp vermindert nu, gaat soms niet aan.

Ook.ik had de zelfde vragen heel toevallig haha.

• 0
Geplaatst

Ik heb de 2 lampen via Alie gekregen. eentje al vervangen was gewoon plug and play, en werkt perfect. moet alleen de andere nog doen omdat er denk ik een beetje kleur verschil is.

• 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 26-6-2016 om 18:46, Charles16v zei:

Ik heb de 2 lampen via Alie gekregen. eentje al vervangen was gewoon plug and play, en werkt perfect. moet alleen de andere nog doen omdat er denk ik een beetje kleur verschil is.

Welke heb je genomen ? Deze waarvan ik het linkje heb gepost of een ander setje ?

sowieso denk ik dat het best is dat je ze beide vervangt. Aangezien de ene lamp ouderdomsverschijnselen vertoond zal de andere ook niet veel meer over hebben denk ik.

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst
  Op 12-6-2016 om 12:14, Charles16v zei:

Ik heb gisteren toevallig ook een lamp kapot. heb ook de 5000k set destijd bij guyke gekocht. Heeft het 3 jaar gedaan en constant aan!!! Ben er zeer tevreden over.

maar wil ook graag 1 losse lamp bestellen

vanwege kleurverschil en te verwachten levensduur van de oude lamp kun je beter beide lampen vervangen.

• 0
Geplaatst
  Op 27-6-2016 om 08:11, ®win zei:

vanwege kleurverschil en te verwachten levensduur van de oude lamp kun je beter beide lampen vervangen.

Toppers, bij welke betrouwbare xenonwinkel kan ik de Pilot 5000K xenon lampen bestellen? H7.

• 0
Geplaatst
  Op 27-6-2016 om 12:19, 1.8Turbo20VT zei:

Doe ik dat.. Ze zijn zo prijzig. :(

Staat hier in dit topic ook een linkje naar ali express waar ze 10x goedkoper zijn..
  • 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 27-6-2016 om 13:00, 1.8Turbo20VT zei:

Maar zijn ze bij Ali wel net zo origineel?

Zolang ze branden als je de lichten aan steekt en dat ze uit gaan als je de lichten uit doet maakt het niet veel meer uit of ze nu origineel zijn of niet..

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst

vorige week ook de ali express lampen binnen gekregen (deze dus http://nl.aliexpress.com/item/2X-H7-Xenon-Light-Bulb-DC-12V-35W-Xenon-Bulb-Replacement-For-Cnlight-Lamp-5000K-6000K/32334477490.html?spm=2114.13010608.0.91.HNQUR9

)

en aangesloten op mij pilot pro line ballasten en ze werken perfect !

• 0
Geplaatst
  Op 4-7-2016 om 20:27, wulfke zei:

vorige week ook de ali express lampen binnen gekregen (deze dus http://nl.aliexpress.com/item/2X-H7-Xenon-Light-Bulb-DC-12V-35W-Xenon-Bulb-Replacement-For-Cnlight-Lamp-5000K-6000K/32334477490.html?spm=2114.13010608.0.91.HNQUR9

)

en aangesloten op mij pilot pro line ballasten en ze werken perfect !

Ik heb ze net ook besteld, nog steeds tevreden?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden