Ga naar inhoud
  • 0

pilot pro line 5000k


ejhuiskamp

Vraag

Hallo allen,

 

Na 2 jaar heeft 1 lamp het opgegeven. De lamp heeft geen schuld. Ik rijdt altijd met de lampen aan en minstens 2 uur per dag dus ik ben tevreden voor wat betreft de levensduur.

Nu wil ik echter 5000k pro line lampen origineel hebben maar ik weet niet waar ik die kan kopen.

 

iemand een idee waar ik die kan kopen?

 

misschien wel bij Guyke want daar komt de set vandaan maar mijn PB komt steeds terug op de een of andere manier.

 

vr gr ej huiskamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Die van wulfke had ik ook besteld... Helaas pech gehad want 1 lamp gaf al problemen bij aankomst. Maar voor dat geld bestel je ook gelijk 4+ stuks. Kan je prima mee vooruit. 8 Euro voor een set is de wereld niet :)

Daarnaast zijn dit DC lampen. De betere ballasten (A merk) zijn AC.

DC lamp op AC werkt maar levensduur van de lamp wordt daardoor minder.

AC lampen op AC ballasten hebben het meest lange levensduur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die van wulfke had ik ook besteld... Helaas pech gehad want 1 lamp gaf al problemen bij aankomst. Maar voor dat geld bestel je ook gelijk 4+ stuks. Kan je prima mee vooruit. 8 Euro voor een set is de wereld niet :)

 

Daarnaast zijn dit DC lampen. De betere ballasten (A merk) zijn AC.

DC lamp op AC werkt maar levensduur van de lamp wordt daardoor minder.

 

AC lampen op AC ballasten hebben het meest lange levensduur.

Een auto is toch DC wat moet je dan met een A-C lamp

 

 

Verzonden onder het werk met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ingang op de ballast is 12V DC ja... Maar je ballast verhoogt de voltage voor de lamp. Dit kan zowel DC zijn als AC.

DC is goedkoper om te maken maar heeft ook een minder lange levensduur.

 

AC is minder gevoelig voor "geknipper" en gaat langer mee. Dit komt omdat bij AC de polariteit wisselt en DC niet. Meer info kan je hier vinden: https://www.xenonsupply.com/blogs/xenonsupply-hid-xenon-blog/dc-vs-ac-ballasts-whats-the-difference

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren Problemen gekregen met mijn Xenon, De rechtlampt begint na 10 seconden te knipperen en valt uit. Zet je de lichten weer uit en weer aan doet hij weer het zelfde. Aan de lamp ligt het niet.

Heb een Pilot Pro line set in mijn passat van 2006. 

 

Hoe kan ik tijdenlijk een h7 lamp erin doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan prima terug een H7 lamp zetten... wel uiteraard de voedingskabel direct op de lamp aansluiten en niet op de ballast :)

 

Maar weet je zeker dat lamp niet het probleem is? Indien je met een goed werkende hebt getest kan je de ballast eens testen door direct op de accu aan te sluiten.

Het probleem dat je omschrijft kan ook te maken met te weinig voltage/stroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden