Ga naar inhoud
  • 0

hoogte 4 motion


Hendrik38

Vraag

Vandaag stond ik naast een exact dezelfde B7 als die ik heb, echter die van mij is 4 motion. Nu viel het op dat de 4 motion toch wel wat hoger staat op zijn poten dan een zonder 4 motion. Ik heb het gemeten en scheelde bijna 2 cm. Ook de trekhaakhoogte scheelde erg veel, namelijk bij mij 49 cm en bij die andere 43 cm. Dat scheelt erg veel. Is dat altijd zo dat een 4 motion wat hoger op zijn poten staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat was met name bij de 3c zo, in het begin toen de naam Bluemotion net ingevoerd werd. Tegenwoordig is zo'n beetje elke Passat een Bluemotion, maar maakt een lager onderstel geen deel meer uit van de Bluemotion uitrusting.

Bij de eerste modellen was het voor 15mm en achter 8mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een sportonderstel is inderdaad 15 mm lager, DCC is 10mm lager, slecht wegdekonderstel is 20mm hoger. Dit allemaal tov het standaard (comfort) onderstel.

 

Alltrack is ook iets hoger, ook iets van 20mm.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat was met name bij de 3c zo, in het begin toen de naam Bluemotion net ingevoerd werd. Tegenwoordig is zo'n beetje elke Passat een Bluemotion, maar maakt een lager onderstel geen deel meer uit van de Bluemotion uitrusting.

Bij de eerste modellen was het voor 15mm en achter 8mm.

hadden de eerste BM versies ook niet standaard een r-line bumperset ? of heb ik dit verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hadden de eerste BM versies ook niet standaard een r-line bumperset ? of heb ik dit verkeerd

De eerste Bluemotion had een chromen highline grill, en veel meer niet. Hij was namelijk gebaseerd op de trendline en had dus altijd oranje knippers in de voorbumper. Ook was het optiepakket beperkt aangezien je op een Trendline simpelweg minder opties kon bijbestellen dan op een Comfortline of Highline.

 

Op de laatste serie Bluemotion van de 3C maakte het R-line exterieur inderdaad standaard deel uit van het pakket. Dit was zeg maar het laatste jaar dat de 3C leverbaar was. Je pikt ze er zo uit omdat ze allemaal zonder chromen rand zonder de ramen geleverd waren. Die combinatie van opties was niet mogelijk. Gevalletje PON die goedkoop inkoopt en daarom de keuze inperkt. Ook deze serie was gebaseerd op een Trendline met ook weer oranje knippers.

 

De tussenliggende Bluemotion modellen waren gewoon als Trendline, Comfortline of Highline leverbaar.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier een bluemotion highline 2009 wel met witte knippers, chrome raam randen, dakrails, maar een beetje extra verlaagd.

Maar jij hebt een BE wagen die niet van bij PON komt.

Haha, een beetje extra verlaagd zegt hij dan bescheiden

Zou al tevreden zijn met de BM verlaging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn 2010 BM Highline is geleverd met het 'Dynamic' pakket, bestaande uit

- LM velgen Le Mans 7,5Jx17 + 235/45R17 banden en slotbouten

- zijruiten achter en achterruit 35% groengetint

- sportonderstel 15 mm verlaagd

 

Ik heb chromen raamlijsten, chromen dakrails, witte knippers voor en géén R-Line pakket. Overigens wat het R-Line pakket in 2009 niet verkrijgbaar in combinatie met BlueMotion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden