Ga naar inhoud
  • 0

B7/3AA spiegels uit elkaar halen


RohanV6

Vraag

Hoi leden,

 

Heeft een van jullie misschien idee tot hoe ver je de buitenspiegels uit elkaar kan halen?

Ik wil namelijk B7 spiegels aanschaffen voor mijn Passat, maar daarvoor moet ik dus de voet aanpassen omdat dit niet origineel past.

Ik hoor graag van jullie!

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Spiegels kunnen vrij ver uitelkaar, maar dan? Heb je al enig idee hoe je het wilt ombouwen?

Ja, ik wil dus de originele voet van mijn oude spiegels overzetten op de spiegels van de B7. Maar ik kan dus geen how to vinden over hoe ver en hoe je de spiegels uit elkaar kan halen.

Ook ben ik nog opzoek naar welke kabels ik nodig heb om de B7 spiegels correct te laten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De voet kan je losmaken van de spiegel zelf. Dat is geen probleem. Ivm afmetingen van de buis,die op de voet zit, waar de spiegel over past kan je even aan Ronald (Fappie) vragen. Hij heeft er 1tje open liggen dacht ik. Let wel op bij het demonteren want er zit een dikke veer in die de spiegel op zijn plaats houd in een groefje. Zo blijft de spiegel in de juiste positie maar klapt deze in bij aanrijding.

Verder heb je 3 draden voor de spiegel verstelling. 1 gemeenschappelijke, 1 boven/onder en 1 links/rechts

Dan 1 voor het knipperlicht

1 voor de omgevingsverlichting

2 voor het verwarmd spiegelglas waarvan de massa ook gebruikt wordt voor knipperlicht en lampje onderaan de spiegel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Passen golf 6 inklapbare spiegels op een passat 3c b6 ,zijn ze plug and play

De voet past niet Rachid. Electrisch zijn ze compatibel. Spiegelglas en huis hebben een andere vorm.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden