Ga naar inhoud
  • 0

D'r hart KLOPT WEER !!! :) Auto de geest gegeven :(


Dimitri-Turbo

Vraag

[/b]:(:(:(:cry::cry: Na vele goed en betrouwbare kilometers heeft de auto gister (zaterdag) opweg naar de efteling bij Waalwijk op de snelweg de geest gegeven, hij stopte er ineens mee en gaf Motorstoring aan op de boordcomputer.

 

ANWB geweest en 1 uur bezig geweest en die denkt dat de Brandstoftoevoerpomp (ofzo) kapot is (dat ding waar alle ijzerenleidinging en van het motorblok ingaan)

 

Door de ANWB naar de Efteling gebracht en eind van de dag is de auto afgesleept naar Den Bosch en wordt maandag naar de garage van een kennis gebracht hier in Ter Aar.

 

Ik heb gelukkig van de ANWB een splinter nieuwe Golf meegekregen.

Nu maar afwachten wat de definitieve oorzaak is!:(:(:(:cry::cry: Na vele goed en betrouwbare kilometers heeft de auto gister (zaterdag) opweg naar de efteling bij Waalwijk op de snelweg de geest gegeven, hij stopte er ineens mee en gaf Motorstoring aan op de boordcomputer.

 

ANWB geweest en 1 uur bezig geweest en die denkt dat de Brandstoftoevoerpomp (ofzo) kapot is (dat ding waar alle ijzerenleidinging en van het motorblok ingaan)

 

Door de ANWB naar de Efteling gebracht en eind van de dag is de auto afgesleept naar Den Bosch en wordt maandag naar de garage van een kennis gebracht hier in Ter Aar.

 

Ik heb gelukkig van de ANWB een splinter nieuwe Golf meegekregen.

Nu maar afwachten wat de definitieve oorzaak is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Klopt Erik! V6'en staan erom bekend dat dit zeer schadelijk is :(

 

B5-Racer: Dit is mij precies het zelfde vertelt, dat de diesel een oliefilm verzorgen en dat daardoor de lagers oid gesmeerd worden. Dus ik kon er op wachten tot de pomp een keer de geest zou geven.

 

Hij is zojuist vandaag naar de 'pompen'dokter, hoop de auto over 1a 2 dagen weer terug te hebben, als die het weer doet krijgt ie gelijk een beurt, apk'tje en nieuwe bandjes om het metaal...... dan hopelijk weer vele km zonder problemen rijden 8) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo gisteravond was de auto klaar en hij doet het weer. Vanmorgen heeft m'n meis hem opgehaald en ik ga zo even een rondje rijden :) :) :mrgreen: Eindelijk weer pronken met de Passat .... JEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!

 

Het hart klopt weer en baasje zal nog liever zijn voor het beestje, het weekend maar eens een glimmende poetsbeurt geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zou dat echt de oorzaak kunnen zijn? Dat zou toch niet moeten kunnen lijkt me? Tank leegrijden overkomt iedereen toch wel eens?

 

Zeker weten! Dit soort pompen staan er bekend om.

 

 

De hele front moet gedemonteerd worden, distributie ed. om alles weer te monteren

Hoeft niet... bij mij was het binnen 1,5 uur geregeld zonder de voorkant eraf te halen (bij Jos!)

 

Ik geloof dat ik hier weleens heb gelezen (van Jurgen ?), dat met name de V6en erg slecht tegen een leeg gereden tank kunnen.

De 4 pitters schijnen er beter tegen te kunnen als is het voor geen enkele auto natuurlijk goed.

 

yep...

 

Maar goed dattie weer rijdt! 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor al jullie medesteun in de moeilijke tijden die er waren. Maar na de operatie door de pompendokter doet ie weer als nieuw.

Wat een blijdschap toen ik vanmorgen wederom de sleutel omdraaide en het gegrom uit het vooronder hoorde..... hmmmmmm echt heerlijk zo'n V6... zeker als het straks koud is en je start dan de motor lijkt het de eerste 2 minuten wel een vrachtwagen door het gegrom..... :) :)

 

Maar ik heb weer geleerd dat je dus NOOIT je tank van een diesel moet leegrijden en ik hoop dat jullie hieruit ook een wijze les hebben geleerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden