Ga naar inhoud
  • 0

Brandstof/ Dieselreinigers


Rudyba

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je het helemaal goed wilt doen: een OCC installeren. (Heb ik ook in m'n MINI gedaan). Deze vangt de carteronluchtingsdamen af..

http://www.saikoumichi.com/ kan ik hierin adviseren.

Heb gisteren die man gebeld van de site die uw aangaf en ga vandaag een datum prikken voor het walnut blasting.

 

Wat doen die carteronluchtingsdamen dan, wat is het voordeel om dit te doen, en past dit ook in een passat .

 

Zijn herinnering naar een mini met stickers is bijgebleven bij hem????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hahaha er zijn er destijds meer van het MINI forum geweest.

 

Ik weet niet hoe de Carter ontluchting zit bij een Passat benzine... Bij MINI kun je als je het nieuwste blok hebt met 1 tank uit de voeten de "oudere" blokken hebben 2 tanks nodig...

Louis wat doen die dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de tankjes zijn er voor om de carterdampen/oliedampen niet weer het aanzuigtraject in te laten gaan maar in dat tankje, ook condens etc gaat in dat tankje.

Vdub weet jij of deze ook voor een 2.0fsi te koop zijn?

 

Of zit er ook zoiets in een 2.0fsi

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tankjes zijn ook universeel wel te koop, ik heb nooit gekeken of het voor een FSI gelijk is met een TFSI omdat FSI-rijders vaak weinig/niks zeggen te merken aan de auto, bij een getunede TFSI bijvoorbeeld verneem je dat veel eerder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tankjes zijn ook universeel wel te koop, ik heb nooit gekeken of het voor een FSI gelijk is met een TFSI omdat FSI-rijders vaak weinig/niks zeggen te merken aan de auto, bij een getunede TFSI bijvoorbeeld verneem je dat veel eerder.

Waar moet je ze plaatsen Vdub, wil wel het uitproberen om te zien op welke manier het efect heeft.

 

Bij een tfsi is het vaak de turbo die het doet, moet eerlijk zeggen heb in het weekend even wat brandstof getankt van dat 102 bezine.

En het voelt wel als ik gas geef dat de motor sneller op reageert

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

afaea3c8f01bd931db74c476b091e250.jpg hier kun je zien hoe hij bij mij hangt. Elke 10.000km ff de smurrie eruit halen. Olie sludge die anders je kleppen vervuilen...

 

En dat haal je eraf met het walnut blasten wat Tom doet.

 

Dus beste is eerst zo'n OCC installeren en dan de boel laten schoonmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

, moet eerlijk zeggen heb in het weekend even wat brandstof getankt van dat 102 bezine.

En het voelt wel als ik gas geef dat de motor sneller op reageert

Zo heb ik dat net ook ervaren.. Schoot vooruit met gas geven

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

afaea3c8f01bd931db74c476b091e250.jpg hier kun je zien hoe hij bij mij hangt. Elke 10.000km ff de smurrie eruit halen. Olie sludge die anders je kleppen vervuilen...

 

En dat haal je eraf met het walnut blasten wat Tom doet.

 

Dus beste is eerst zo'n OCC installeren en dan de boel laten schoonmaken.

Waar hier in nederland Heb jij zo één gekocht , of moeten ze uit het buitenland komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Louisvdd76 kun je voor Mij een foto maken of een uitleg waar je de slangen van los koppelde.

Want ik zie 2 slangen daar, alles is zwart daar????????????, heb een gevonden hier in nederland en deze zijn van aluminium.

Zou je een foto van bovenaf kunnen Maken als je het niet erg vind, want dan kan ik zien waar het moet.

 

Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden