Gast haenschen Geplaatst 4 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 4 februari, 2016 Daar het via het contactformulier niet lukte, wil ik langs deze weg mijn lidmaatschap op dit forum opzeggen, vanwege de verkoop van mijn Passat na apk-afkeur. De kosten van reparatie waren te hoog voor mij.(in verhouding waarde auto) Ik keer terug naar mijn oude(ook Duitse) merk uit Stuttgart. Tevens wil ik mijn plaats voor de Tesla-testrit tijdens de gelijknamige meeting overdoen aan iemand van de reservelijst. Ik heb met veel plezier hier "rond gehangen" en wens iedereen nog veel plezier bij deze prachtige club. gr. Hans Bremer (haenschen) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eerse032 Geplaatst 4 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 4 februari, 2016 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 4 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 4 februari, 2016 Kan je je ook opzeggen?? wist ik niet.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Vaarwel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 gaat je goed Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Als ik zie dat er al meerdere forumleden de passat hadden weggedaan en later toch weer een passat hebben gekocht zeg ik tot binnenkort. 5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Tot ziens. Daar ga je spijt van krijgen, dus tot gauw Jan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Tot ziens/spijt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Ah u gaat weer een Porsche rijden Ik snap die keuze heel goed Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Worfje Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Doei! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast haenschen Geplaatst 5 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 5 februari, 2016 Als ik zie dat er al meerdere forumleden de passat hadden weggedaan en later toch weer een passat hebben gekocht zeg ik tot binnenkort. Bij mij is dat nu precies andersom. gr.Hans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2016 wacht maar Hans, komt goed, we verwachten je 'balt zuruck'. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 7 februari, 2016 wacht maar Hans, komt goed, we verwachten je 'balt zuruck'. Kaal terug? Meine Deutsch nicht zo gut weet je Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 8 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 8 februari, 2016 Vaarwel Hans Bremer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
STA Geplaatst 9 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 9 februari, 2016 toch geen stoelmassage en wifi he?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 11 maart, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 11 maart, 2016 Als ik zie dat er al meerdere forumleden de passat hadden weggedaan en later toch weer een passat hebben gekocht zeg ik tot binnenkort.Juist! Tot snel ???? 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten