Ga naar inhoud
  • 0

Lekkende ruitenwisser reservoir


dieseltje

Vraag

Mijn ruitenwisservloeistof tankje is lek waarschijnlijk de afdichting rond het pompje. Heeft iemand het bestelnummer daarvan.

En is dit te vervangen zonder de bumper te demonteren?

zo niet is er een afbeelding waarop staat waar alle schroeven van een voorbumper van een 3C staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben ik weer, na het vervangen van de pomp was alles goed. Tot het ging vriezen. Eerst deed de achter wisser het goed incl sproeien.

Nu wist hij alleen nog en sproeit niet meer. Dacht eerst dat het kopje verstopt zat. Deze voorzichtig met een naald schoon gemaakt. Maar helaas geen resultaat.

 

Gister terwijl ik op de parkeerplaats stond nogmaals de achterwisser sproeier gebruikt. Je hoort het pompje lopen. Naar de rechter voorkant van de auto gelopen. zie ik daar allemaal ruitenwisservloeistof uit lekken, wat de pomp dus naar buiten heeft gewerkt.

Vanochtend wiel er af gehaald en kijken of alle aansluitingen goed zijn. Die zaten allemaal goed vast.

Toen nog eens gesproeid, zie ik wel vloeistof lekken, maar niet rechtstreeks bij de pomp ergens hoger na ca 1/5 meter.

Ben dus nu opzoek naar een overzicht van hoe het leiding stelsel loopt van de pomp naar achteren, waar koppelingen zitten. 

Is dit in elsawin te vinden? Wie kan dat voor mij opzoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden