Ga naar inhoud
  • 0

voetverlichting en 3x knipperlicht: 3BG


PizzaPuntje

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1. Instapverlichting heb ik standaard, dus het kan wel die mogelijkheid. Zou je wel iets aan je deur moeten snijden?

Voor 2: comfortblinker. Werkt perfect, heb ik ook ingebouwd, heel simpel.

 

http://www.ebay.com/itm/VW-Original-000998229A-Nachrustsatz-Komfortblinker-fur-Bora-Golf-Passat-/390575735429?hash=item5af020c285:g:cuoAAOSwU9xUSDzo

 

http://webshop.vagtechniek.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=216

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voeten verlichting is mogelijk. Er is iemand op het forum die printplaatjes levert met witte en rode leds. Deur open is witte leds en deur dicht verlichting aan rode verlichting.

Bij mij heeft destijds @@bandenman Twan ingebouwd voor een schappelijk prijsje. Misschien een optie. De printplaatjes gaan in een deurverlichting behuizing.

Stuur hem anders een PB 

 

Volgens mij @@navi16 die de verlichting levert maar zeker weten doe ik het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi Barry, bedankt voor je input.

 

Het moet niet teveel moeite kosten. In mn Mondeo zat het alleen bij de 'duurdere' versies. Maar als je een steeklampje had van een paar centen en die in het voorbereide gat stak, werkte t gewoon.(die had geen instapverlichting...)

 

Ik begrijp uit jullie reacties dat n B5 dat niet 'af fabriek' kent.

 

Gr PP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De lampjes die onder in je deur zitten kun je ook onder het dashboard kwijt. Er zitten onder de afdekking van het stuur en onder de afdekking van dashboardkastje al voor gestanste ruimte. 

Lampjes kun je dan aansluiten op je comfortmodule, op dezelfde aansluiting als de deurverlichting.

 

Evt zou je ze ook nog onder de voorstoelen kunnen plaatsen (achterkant stoel) voor voetverlichting aan de achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De lampjes die onder in je deur zitten kun je ook onder het dashboard kwijt. Er zitten onder de afdekking van het stuur en onder de afdekking van dashboardkastje al voor gestanste ruimte.

Lampjes kun je dan aansluiten op je comfortmodule, op dezelfde aansluiting als de deurverlichting.

 

Evt zou je ze ook nog onder de voorstoelen kunnen plaatsen (achterkant stoel) voor voetverlichting aan de achterkant.

Kan je ze na het plaatsen op zowel de deur als op de lichtschakelaar zetten? Zodra je verlichting gaat voeren dan de voetverlichting aan gaat? Welke draad zou waar naar toe moeten? Deur is simpel. Zelfde pin aan elkaar koppelen. Welke pin van de lamp moet op welke pin van de schakelaar? aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden