Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

M'n "luchtroosterschoonmaakborstel" en een extra setje "stukkenplasticwaarmeejeallesindeautoschadevrijkandemonteren" zijn ook binnen. De volgende bestellingen zijn alweer gedaan als voorbereiding op de volgende mod.

 

"In the navi, lalalalalalala, in the navi, lalalalalalala"

 

:angel:

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n "luchtroosterschoonmaakborstel" en een extra setje "stukkenplasticwaarmeejeallesindeautoschadevrijkandemonteren" zijn ook binnen. De volgende bestellingen zijn alweer gedaan als voorbereiding op de volgende mod.

 

"In the navy, lalalalalalala, in the navy, lalalalalalala"

 

:angel:

 

 

M'n "luchtroosterschoonmaakborstel" en een extra setje "stukkenplasticwaarmeejeallesindeautoschadevrijkandemonteren" zijn ook binnen. De volgende bestellingen zijn alweer gedaan als voorbereiding op de volgende mod.

 

"In the navy, lalalalalalala, in the navy, lalalalalalala"

 

:angel:

 

Wat een vrolijkheid om een schoonmaakborsteltjee! Heerlijk zn mooie dag :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n "luchtroosterschoonmaakborstel" en een extra setje "stukkenplasticwaarmeejeallesindeautoschadevrijkandemonteren" zijn ook binnen. De volgende bestellingen zijn alweer gedaan als voorbereiding op de volgende mod.

 

"In the navi, lalalalalalala, in the navi, lalalalalalala"

 

:angel:

En dit mag allemaal van de vrouw

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uit betrouwbare bron dat die in een wip en een scheet geleverd worden..

 

Maar even serieus. Er zijn grenzen. Je kunt niet alles door kinderen laten maken hoor..

Toch bestellen we alles daar als het ons uitkomt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden