Ga naar inhoud

Eindelijk werkend ACC met FRONT ASSIST op de R36


ids30postma

Aanbevolen berichten

Eindelijk toch gelukt ...werkend ACC met front assist.

Heeft wat voeten in aarde gehad , aantal onbekende storingen althans voor mij, vandaag bij Lucas van Vagtechniek geweest en geprobeerd de storingen op te lossen.

 

Lucas heeft uitstekend werk verricht , na enige tijd gezocht te hebben heeft Lucas alle storingen kunnen oplossen , ondanks tijd druk heeft hij toch flink ingezet om het probleem op te lossen, ikke blij en jeroen ook blij ...

 

Op terug weg naar Jeroen toch  even getest en werkte uitstekend... van 80 helemaal naar 0 bij een stoplicht....

 

Ik zeg tegen Lucas WELLDONE... :thumb:  :thumb: :thumb:  :thumb:  

post-18302-0-97649800-1442349065_thumb.jpeg

post-18302-0-28863600-1442349077_thumb.jpeg

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het werkende is, terug een handige optie erbij.

Wat waren nu de problemen en de oplossingen ?

radar is geflasht van J naar M...

aantal coderingen verandert...

eerst aantal dingen uitgeprobeerd ..maar dat leek het problem niet te zijn..

 

Maar Lucas had zich in vast gebeten en uiteindelijk de storing weten te traceren en aantal aanpassingen gedaan en werkend gekregen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik zit er ook erg hard aan te denken om deze optie toe te voegen aan mijn Passat cc lol... Nu nog een goede how to om het te doen..

Met partnummers etc lol

Sent from my iPad using Tapatalk

Met een handbak heeft het weinig nut IMO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt niet dat het niet lukt, maar dat het weinig zin heeft.

 

ACC met Front Assist kan automatisch afremmen tot stilstand. Zodra je het koppelingspedaal intrapt stopt het systeem en moet het weer geactiveerd worden. Daarmee neemt het bereik waarmee het systeem autonoom de snelheid van de auto kan verlagen een heel stuk af. Dan blijft er van het praktisch nut van dit systeem niet zo veel meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden